Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

fast jag får ju vänta några år innan hon kan ha den 98 är det 3 -4 år kanske

• Tasha78
    Buttelina skrev 2009-10-20 18:15:48 följande:
    98 kan du använda mellan 2½-4 år ca beroende på barnets strl . isabel är nyss fyllda 4 år och hon har strl 110 i det mesta... hon är ganska liten för sin ålder
    ja då så det går snabbt tyckte det var nyligen jag födde henne och redan är hon 6 månader och snart är hon 2½ Längtar tills kappan kommer
  • Tasha78
    Everlonn skrev 2009-10-20 18:48:55 följande:
    Höststädning! Vi väntar nytt från Småfolk any day....så vi tänkte det var dags att höststäda allt vår "gammal" Småfolk. Så - vi har 30% på utvalda Småfolk varor...men skynda dig att fynda - det tar slut snabbt!! Ha en underbar dag;) Värme hälsningar Alle os på AjaBaja
    då kanske man äntligen ska ta och köpa sig ett första småfolksplagg
  • Tasha78
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 09:57:57 följande:
    Inte aning om hur det står till med salg. Jag har haft lite stalker problem  Och har därför tömt mina bilder. Tjejer när köper nu julklappar? är man tokig om man börjar nu?
    jag har redan köpt alla mina julklappar så tokig är du inte
  • Tasha78

jag och mannen ska inte heller och dottern är för liten men hade hon varit 3 idag hade inte hon heller fått

• Tasha78
    saturnina skrev 2009-10-21 10:02:29 följande:
    Ops!!! Snabbis. Det är rätt skönt att handla lite i oktoberbudget, lite i novemberbudget och lite i decemberbudget. Både tidsmässigt och ekonomiskt.
    jag brukar alltid vara sen men iår ville jag ha en leksak som inte fanns i sverige så då fick jag köpa i usa så då fixade jag allt på en gång istället
  • Tasha78
    saturnina skrev 2009-10-21 10:04:15 följande:
    Varför?
    för att jag anser att det är så nytt men sen när hon väl blir 3 får vi se om det behövs och då har vaccinet provats i några år också
  • Tasha78
    saturnina skrev 2009-10-21 10:11:00 följande:
    Men ni kanske kan smitta människor i er omgivning som tillhör riskgrupper.
    fast jag läste någonstans att fast du är vaccinerad kan du ju bära på viruset och sprida det så egentligen om det ska hjälpa till hundra borde alla vaccinera sig
  • Tasha78
    SmillaMilla skrev 2009-10-21 11:45:50 följande:
    God dagens! Några bra erbjudanden man inte får missa i dag? Så shoppingsugen
    hur mår du idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15