Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Men shit vad snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ullis 10

Visst verkar det vara en superkollektion från Molo, so far? Alltid starkare på våren förstås... Kommer att behöva både lång o kort ärm på robotar o hajar misstänker jag - de sista var ju urläckra! Egentligen vill jag ha rund hals, ej v-ringad, men det kanske kommer?

• Ullis 10
    Morty skrev 2009-11-26 12:48:54 följande:
    Jag var nere och kikade här i affären. De hade fått in och jag fick tjejen att packa upp lite och visa. De ska vänta till nästa vecka och hänga upp dem. Den rosa var fin men det lila kantbandet var väldigt mild till ljus i färgen.De hade fått in en tröja med massor med bilar och svart/vit randiga ärmar. MEN inga hajar!!
    Den biltröjan är urläcker - skit också, min sambo är redan vansinnig över höstens inköp o jag kan ju inte ge grabbarna 10 tröjpaket till jul...
  • Ullis 10
    Buttelina skrev 2009-11-26 12:57:54 följande:
    klart du kan
    Kanske kan önska dem till MIG????:)
  • Ullis 10
    Greksmurfen skrev 2009-11-26 13:11:34 följande:
    nnja tvivlar på det.. tycker faktiskt dem kan va lite ansträngda där=S... å rätt snåla med för den delen =P
    i know(:
  • Ullis 10
    Buttelina skrev 2009-11-26 14:30:43 följande:
    lite bara fick lägga ifrån mig lika mycket

tack nää dom lär inte göra det va? 10 mössor shoppades på en dag *rekord*
    Visst är det i Limhamn? Släkt där.. Hur mkt billigare var det:)?
  • Ullis 10

örnar oxå... vet inte hur jag ska reda ut det här riktigt, vill ju typ ha allt jag sett o till båda grabbarna, katjing liksom..

• Ullis 10

MYCKET billigt. linnen/mössor 50kr texjag höll i det fina veloursetet du vet som finns i svart med röd/vita muddar. det kostar ju typ 100kr i butik.. de skulle ha 200kr för hela setet
    [/citat]
    Hmm. Har just köpt jackan för 400 spänn... Men smått o strl 116 räcker inte här o större går i strl då?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15