Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-26 15:11:11 följande:
    större än 116 såg jag inte tyvärr
    Bra haha! Mer pengar till nytt, eller egentligen utrymme. Pappan här får spelet när han öppnar garderoben - måste rensa!
  • Ullis 10
    Buttelina skrev 2009-11-26 15:18:12 följande:
    haha eller hur min gubbe öppnar inte ens gaderoben längre
    Min säger att han får ångest om han nån gång ska välja klädsel:)

Olgas.. (dk) laddar upp... inga bilder.. Jisses, jag är som ett barn på julafton...Kan nån ringa min lokala butik o fråga om de fått nåt, jag har frågat efter småfolk hela hösten (har ej anlänt) så jag vågar inte haha..
  • Ullis 10

funkylittlemonkey har oxå nytt bla en morgonrock m stars..

• Ullis 10

Visst brukar man få orderbekräftelse från annacill? Orolig över hajarna o robotarna nu...

• Ullis 10
    LJ2 skrev 2009-11-27 19:05:42 följande:
    jag som knappt har tid o gå på toa.. nu sitter jag här igen en liiten stund.. måste veta vilka alla ställen e som har nya molos??
    BoR, Eleraff, elvasmåtroll, llm mfl.
  • Ullis 10

Kan min best. gått igenom hos annacill eller vad tror ni? Ingen orderbek. o hajarna är slut på flera shoppar nu (i min strl)...

• Ullis 10
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 19:19:16 följande:
    Jag brukar alltid få orderbekräftelse därifrån- annars kan jag trösta dig med att hajarna kommer med all säkerhet komma in på fler ställen
    Ja, de finns hos ajabaja - slut hos bus o rackartyg mfl... måste blivit fel, betalade m kort - får kolla! Nu blev det småfolkshopping hos busfröet oxå - drar ut sladden till datorn!
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-11-27 19:22:33 följande:
    Ja, jag fick ett vändande mail typ igår när jag gjorde min beställning.
    Ja, har ju för mig att det brukar vara så!
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-11-27 19:25:40 följande:
    Ja, och snabb service må jag säga. Hade lite mail konversation med henne idag - attans vad snabb hon var. *gillar* Hon hade då bara en fjärlistunika kvar av varje i storlek 128 och 140. Men det kommer säker påfyllning eller hur?
    Nja, hajarna var slut i flera strl hos henne så jag gick upp en strl mot de rundhalsade han har nu (kommer han att drukna i denna v-modellen nu då?). Micke på bus skulle inte få påfyllning, däremot kortärmat jan/feb. Kanske skulle hugga ett par (haha) på ajabaja - men vill ju inte ha dubbelt! Ska inte my-baby vara koncept butik m massa Molos? Verkar inte hända mkt???
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-11-27 19:30:14 följande:
    hmmm konstigt. Jag mailade idag och en halvtimme senare svarade hon. Det har kanske inte kommit fram då ditt mail?
    Jag har också mailat. Mycket att göra misstänker jag!
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-11-27 20:01:05 följande:
    Ja men jag blir imponerad! Jag borde göra något liknande.
    Eller inte:) Fast borde borde jag. (lika fult ord som behöver ha,ha)
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-11-27 21:56:02 följande:
    Alltså är det inte lite konstigt sätt eleraff visar de nya molosarna?
    Men... vet inte men jag älskade deras webshop förr, men nu så vet jag inte.. men undrar åter vad som hände med conceptbutiken?
  • Ullis 10

Hoppar in m en kort fråga: Någon i tråden som har fleecejackan från kikkid? Sugen på en blå, men de brukar vara små i strl o lite osäker på alla de röda ränderna nertill..

• Ullis 10

Blev vantar på Babyshop, hoppas de inte är små i strl... (molo)

• Ullis 10

Oj behöver lite snabb hjälp - shoppade just velour turkos kikkid på smavi - vet ni om de byxorna är små i strl????

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15