Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-10-19 13:12:52 följande:
    Jo alla svar är önskvärda :) Tack så mycket.. Jag har packat upp den och ställt in den i vårt sovrum så länge.. Men nu kommer man få höra hela kvällen att jag inte bestämmer och inte är hans mamma..Men min ekonomi med och jag som betalar..Ne nu har jag surat klart :)
    Tufft för honom.
    Har du del i ekonomin gällande TV:n så gäller dina beslut också, oavsett vad han gnäller ur sig. Kan han inte sköta sig, så står TV:n perfekt i erat sovrum.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-10-19 13:16:36 följande:
    oj shit 319 kr+ frakt för en tröja i strl 98  NEJ TACK!
    Dyyyyyrt!
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-10-20 17:00:37 följande:
    Hklöö-ade igen idag Köpte JNYs klänning supersöt klockad modell! En orange och en turkos, sååå söta och passar ju till massa molotights
    Vilken storlek tog du till Bus och hur stor är hon?
    Storasyster har en klänning med vågade ränder på och den är alldeles precis i strl 116, undrar om man vågar ta 122 till henne?
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-10-20 17:46:56 följande:
    Tog 98 och sen 104, tänkte att hon skulle ha nåt att växa i men oj! De är små i storlek så jag hade helt klart gått på större storlek! Hade det funnits den turkosa i 104 hade ajg bytt men det fanns inte Ska du beställa från strössel så kan jag handla åt dig, den ligger här i byn och har rätt hög frakt vad ajg minns;)
    Ahh, men då funkar ju 122 på E, men V då, hon är ju 97 cm och väger 13.5 kg, 104 tänker jag mig där.
    Gulligt av dig att kunna handla åt mig, men det fanns inte rätt storlek i rätt färg, ville ha turkos 104 och orange 122...Men CBkids väntar ju hem kläder så jag hoppas att hon tagit in kläderna i shopen.
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-10-20 18:02:46 följande:
    Ingen aning vem som sålde den.  Vill man ha det så prutar man inte, jag är likadan Hej hej!! Undras om det finns mer av dom..är inte det förra säsongen? Men hoppas kan man ju
    Nä, men säg inte så! jag vill ju att de ska vara nya för hösten ju...*skit också*
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-10-20 18:32:55 följande:
    Såg nu att de har fraktfritt under oktober Så bra! När de startade hade de 59 kr i frakt Inte klokt!!! Men nu verkar de sänkt till 29:- i vanliga fall
    Nu beställde jag orange och turkos klänning i 110, hon växer väl i plaggen så småningom.
    Tog en 116 till E också, är den lika stor som hennes randiga så kan hon ju ha den ett tag iaf.
  • FlowerPowerMama
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 18:50:28 följande:
    hehe säg inte så Nelly fyller ju fem och har 110 i stl
    Och E är snart 6.5 år och har 110/116 i kläder.
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 22:10:59 följande:
    Ja eller Jönköping där Rosenlunds badet ligger- deras relax är trevligI Örebro har de också ett fint äventyrsbad
    Ja, Örebros bad är toppen! Vi var där förra sommaren och det var kanon!
  • FlowerPowerMama
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 09:57:57 följande:
    Inte aning om hur det står till med salg. Jag har haft lite stalker problem  Och har därför tömt mina bilder. Tjejer när köper nu julklappar? är man tokig om man börjar nu?
    Inte alls tokig!
    Jag har lite ångest över att _inte_ ha börjat än, brukar ALLTID vara klar med klapparna vid den här tiden och känner mig megastressad över det!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15