• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-10-25 21:11:16 följande:
    Jadu. Jag var ute efter finbyxor, gärna mörkgrå. En matchande väst och en vit skjorta till. Men var nånstans vette sjutton.....
    Jag tyckte att jag såg lite tuffare skjortor på Kappahl, men de var med lite mönster och så, kanske inte bäst till väst, men fint ändå.
  • Tejja
    Busbellan skrev 2009-10-30 07:14:15 följande:
    God morgon tjejer!! Här går vi fortfarande på sommartid så barnen har varit vakna ett tag
    Jag fattar inte varför mina barn ALLTID väljer att gå efter vintertid på kvällen och sommartid på morgonen!!!!!
  • Tejja
    Busbellan skrev 2009-10-30 08:24:51 följande:
    Oj, SKÖNT!! Här är vi alltid uppe och gör minst en flaska välling under natten Fast jag borde ju också vara utvilad, somnade ju vid 21 i soffan igår
    Åh stackare, men vad du påminde mig om en svunnen tid nu, även om hon vaknar och ska över till oss, så är det ju så skönt att slippa fippla med vällingen iallfall! 
  • Tejja
    saturnina skrev 2009-10-30 08:32:49 följande:
    Godmorgon, Det är första gången på myyycket länge som jag inte vaknar när min man går upp. Vaknade av att jag fick en redan klädd liten tjej i famnen. Pappans matchning var rosa bubbeltunika med gröna kantband tillsammans med lila strumpbyxor med röda stjärnor. hmmmmm.
    Jaja, man får vara glad för det lilla! Hon var ju klädd i allafall!
  • Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-11-07 22:53:50 följande:
    Tycker så synd om er som får sitta så länge på tåget med försening o allt. Jag kan underhålla lite med ett av dagens Maiacitat - Vill du ha denna på dig? (visar babuschkatröjan med pusselärmar) - Nej den är läskig! - Läskig? Vadå läskig? - Ja det är dumma dockor, sälj den på tradera istället! Jaha lika bra o lyda henne då va Men jag förstår fortfarande inte varför dockorna är dumma
    Hehehe...Nu rullar vi iallfall, eller vad man nu gör med ett tåg. 
    Nu ska jag och Dunis oxå försöka sova, som Bubblan redan gjort ett tag.
    Hare så gött tjjer och tack så mycket för idag alla salgbrudar!
  • Tejja
    LJ2 skrev 2009-11-07 22:50:22 följande:
    e ni framme?
    Vi borde ha varit framme nu, fast samtidigt inte- för i början av denna resa så höll vi på att missa tåget. KOnduktören på Malmötåget, sa att vi skulle fortsätta med tåget till Malmö Central och inte gå av vid Malmö Syd. Vilket visade sig vaara helt fel- För när vi kom fram, så fanns inget anslutningståg där.
    Snälla SJ killen på x2000tåget lät oss åka med på deras tåg ett par stationer för att komma ikapp vårt tåg.
    Detta tåg blev sedan stående i 2 timar  och 45 minuter mitt ute i skogen för att loket brann upp...
    jaja, nu är vi på väg igen och vi har fått en ostmacka för besväret!
  • Tejja

Hej där! 

Vilka fina fynd i BT! Jag ska se om jag lyckas fota mina oxå så småningom. Men jag är ju ungefär lika duktig på att lägga ut kläder på T, som på att lägga ut bilder i BT!

Jag satt iallafall och räknade på vad mitt kostade och hur mycket jag fick betala. Jag borde ha betalat 4200, men jag fick betal 3500- så 700 i extrarabatt fick jag. Tack för att ni (Pepper?) skickade Molomannen till kassan!

Vad har hänt här idag då?

• Tejja
    svischan skrev 2009-11-08 19:59:28 följande:
    Hej! Tack för igår alla som var med, det var sååååå kul! Jag längtar efter nästa salg Vi har precis kommit hem nu, jag är otroligt trött och har ännu mindre röst idag än jag hade igår. Det hörs inte ett ljud när jag pratar :-O Jag har precis fotat alla kläderna, men maken höll på att rumstrera om i den stationära datorn, så bilder kommer när han är klar med det. Jag är väldigt nöjd med mina köp, jag fick 500 kr rabatt!!! Det blev 10 klänningar, 8 leggings och 6 tröjor, 2 jackor och lite annat också
    Åh stackare, nu låter det bara Svisch när du pratar alltså!

Skönt att du stod och surrade med mig och var mitt moraliska stöd, annars hade jag säkert gått till någon av de andra kassorna och missat mina 700 kronor jag fick i rabatt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15