Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

svischan skrev 2009-10-22 22:14:09 följande:
    Han läkaren pratade om nån medicin, det kanske var den då... Dock tycker jag inte riktigt om att lägga mig i gynstolen 1-2 ggr/vecka, vilket det är nu, men samtidigt så gör jag det gärna om det blir ett barn av det...
    jaa när man vill ha barn så är det klart värt det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

vaknade idag av att telefonen ringde, det var min sambo som ringde från jobb... han ville bara berätta att nån slagit sönder vår bil IGEN {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}. vi har stått i kö till garage här i tre år och inget händer

• Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-23 09:20:07 följande:
    äää fy f*n *kramar om* ibland förstår man inte vad folk sysslar med.
    Tjollabolla skrev 2009-10-23 09:19:42 följande:
    Näää vad tråkigt!!!!!!!!!
    tack vad ni är söta. ja det är så jäkla trist! men min gubbe är lite dum som vill sätta på en ny sportspoiler igen varje gång det händer.. det är ju den dom vill åt {#lang_emotions_undecided}. sätt på en vanlig ful tycker jag så vi får ha bilen ifred
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-10-23 09:20:40 följande:
    NÄMEN!!!!! Åh!!!!
    mm
  • Buttelina

Smultronhjärta skrev 2009-10-23 09:28:06 följande:
    Nämen fy fan rent ut sagt!! Det var väl inte såå länge sen det hände sist? Eller jag minns det iaf..Så himla tråkiga pengar
    nää det var typ i april/maj mindre salgpengar
    Morty skrev 2009-10-23 09:31:49 följande:
     f-n vad irriterande!!!!  *kram*
    lillronya skrev 2009-10-23 09:33:04 följande:
    Men fy vad trist!
    {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina

nån som kan hjälpa mig??

jag har fått en kallelse till högskoleprovet och ska skriva ut kallelsen för den ska man ha med sig. jag trycker på skriv ut och skrivaren skriver men pappret kommer ut tomt {#lang_emotions_yell}. jag vet att där är färg i skrivaren. jag har även provat markera och skriva ut det.. funkar inte

• Buttelina
    Flock skrev 2009-10-23 09:43:02 följande:
    Butte: Fy, vad tråkigt! Att inte folk kan skilja på mitt och ditt och så lever vi 2009-talet. Mycket märkligt!!!
    ja så himla trist
    Flock skrev 2009-10-23 09:44:28 följande:
    Jag har en knapp på skrivaren som gör att det blir lika dant. Tryck på alla knappar på skrivaren är mitt tips KANske inte så bra men det fungerar för mig..
    haha ja jag ska knappa loss på allt
  • Buttelina
    Olivers Mamma skrev 2009-10-23 10:43:57 följande:
    jo gula hästen har väl webshop?
    jo det har dom men ingen molo där..
  • Buttelina

åhh lillebror är bara för söt hur dålig dag man än har så piggar barnen alltid upp en {#lang_emotions_sunny}

jag tog på han en lila småfolktröja med gäss på och så skulle jag ta på honom ett par orange velourbyxor till men då utbrast han "NÄÄÄÄÄÄ jag vill inte ha dom byxorna, jag vill ha fina byxor"
    jag: "jaha, men är inte dessa fina?, vilka är fina då"?

då sprang han in i gaderoben och pekade på isabels molo leggings "DOM är fiiiiina" sa han då

så det blev en lila/orange gåströja från småfolk tillsammans med molos lamm leggings idag snyggt va

• Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-10-23 13:32:29 följande:
    åååååååååååå va gulligt
    haha visst var det han vet vad han vill redan som 2½ åring {#lang_emotions_sealed} molo ska det vara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15