Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-23 13:45:02 följande:
    HAHA SÖTNOS!! Det vill vi se bild på!
    hehe ska fixa när han vaknar {#lang_emotions_cool}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-23 13:47:31 följande:
    Jag sitter här och är såå förbannad på gubben! Det ser ut som fan här hemma. Varje kväll när han kommer hem från jobbet, efter att vi ätit, sätter han sig i soffan eller leker med Milo. Jag har så j*vla ont i fogarna och KAN inte städa som jag brukar. Det går bara inte! Han hjälper till, en gång i veckan. Då tycker han att han är skitduktig och sen tror han att det räcker till nästa vecka. Här är sååå skitigt! Nu har jag städat köket, badrummen och försökt plocka undan men nu går det bara inte mer! Jag är sååå trött på detta. Redan! Sorry, bara gnäll... Men ibland måste man!
    åh men gumman SÄG TILL HONOM!!! på skarpen!! han vet ju om att du har ont det hade du ju även förra gången *dumma tjollas gubbe*
    Greksmurfen skrev 2009-10-23 13:48:50 följande:
    gud va sött butte=)GAh håller på å blir galen här.... lägger in på blocket helt OT men en del nya buhhaboo tillbehör (som hör till vagnar), emmaljunga vagn å en sulky...har lagt dem under barnvagnar å tillbehör å ändå får ja mail tillbaka att man inte få lägga olika saker under samma kategorie...MEn hallå lixom allt e ju barnvagnar/tillbehör så fattar inte vad deras problem är...... enklare med tradera på det viset=S...www.tradera.com/Flygbiljett-till-aqaba-slut-d... haha förresten ngn som kan förklara varför han ens lagt ut denna biljetten ??? stötte på den när ja surfade runt...
    visst är han

blocket kan vara störda ibland, verkligen!!

haha sicken idiot när auktionen gått ut så gäller ju inte biljetten ens
  • Buttelina

åhh nu blev jag ÄNNU mer nojjig för vaccinering. nu DÖR ju folk av VACCINET

• Buttelina
    Morty skrev 2009-10-23 17:44:58 följande:
    Hej hopp!Har ni sett att smatting.se har fått in lite nya Katvig? Samt att jag såg det här på hemsidan:Vi har gläjen att meddela att vi fått in ytterligare ett märke till butiken - Katvig. Katvig har kommit med sin julkollektion i underbara färger - blått, lila och orange. Hos oss hittar du tröjor och bodys i deras randiga bomull och det populära äpplet. För att fira vårt nya märke har vi under helgen 15% rabatt på samtliga höst/vinterkollektioner (dvs ej redan nedsatta varor). Kod: KATVIG. Erbjudandet gäller till och med söndagen den 25 oktober.Nu ska jag iväg och lämna min 'stora' tjej på sitt första disco på skolan. Hugaaaah!*lite nervös mamma*
    hade det varit fraktfritt hade jag noog slagit till
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-23 19:35:20 följande:
    På tal om det så var jag på bvc och då kollade jag ännu en gång till med dom andledning att man inte ger till barn under 3 år är att det inte är tillräkligt testat på dom. Man ger endast till barn som redan har en sjukdom som skulle dö om dom fick svininfluensan. Så är det iallfall här i stockholm. lustigt jag förstår inte vad som skiljer nelly på 4 & viggo på 2 år .
    ja det är det jag känner med {#lang_emotions_undecided} isabel nyss 4år och alexander 2½ liksom. dessutom är alex den med luftvägsproblem
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-23 19:47:55 följande:
     Det är viktigt att säga att det är patienter med komplicerande sjukdomar. Vi vet inte ännu om dödsfallen har något samband med vaccineringen, säger Gunilla Sjölin Forslund på Läkemedelsverket till TT Ang att vaccinet ej är testat någon längre tid, så brukar ej heller vanlig influensavaccinering vara det. Men usch, vi kan väl prata om nåt roligare.. jag shoppade på småtting, lite trött o inte på topp, kunde inte hålla klickfingret i styr
    jo men ÄNDÅ! vad är det i skiten liksom?

vad shoppade du för fint?
  • Buttelina
    maugu skrev 2009-10-23 19:43:13 följande:
    Nej,ingen..givetvis finns det vaccin om man så önskar med rekommendationer är att inte ta det..vaccinet är  utprovat på den första stammen och kommer tydligen vara helt verkningslöst om Virus/bakterie (jag har ingen  koll om influensa är virus eller baskilusk) genmuterar sig..vilket det brukar göra under influensasäsong..Vi kommer inte vaccinera oss...
    gahh så sjukt!!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 19:50:48 följande:
    Ja fast missa nu INTE det viktiga i den artikeln:– Det är viktigt att säga att det är patienter med komplicerande sjukdomar. Vi vet inte ännu om dödsfallen har något samband med vaccineringen, säger Gunilla Sjölin Forslund på Läkemedelsverket till TT Så de patienterna kan ju lika väl ha dött av sin kol o hjärtsjukdomar.
    mm 2-4 dagar efter de tagit vaccinet {#lang_emotions_undecided}.
    jag läste det men det spelar ingen större roll, det visar bara hur lite läkarna eg vet. att de ger vaccin till folk som är så sjuka att de riskerar att dör av det. nä fy
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-23 19:52:37 följande:
    I alla vaccin så är det ju en form av själva sjukdomen, dessa människor kanske dött av att ha haft svininfluensan pga deras underliggande sjukdomar?Det blev bara katvigs lilarandiga tröja, köpte ju midiapple på bor när de hade erbjudande, dessutom hade de inte stora strl av den blårandiga, då kaaanske det slunkit ner en till lucas oxå
    jo men läkarna boder ju vetat bättre än att vaccinera sådana patienter som är SÅ känsliga. nä det ringer stora varningsklockor för mig.

fiiina lila randiga vill se bild i bildis sen!! ofta blir men KÄR när man sett dom i bildis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15