• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-20 19:57:00 följande:
    så himla söt liten milo så gullig i sina mjukistofflor jaa men så klart hoppas att du hittar en!! det var en underskattad tröja! många som tyckte/tycker den är blek men den är sååå fin när den kommer på *underbar*
    Ja dom jäkla tofflorna...! Han har dom på sig ALLTID. Vi får ta av dom när han somnat och när han vaknar på natten skriker han efter sina "Hajon" (Lejon). Dessutom är dom på gränsen till för små vi MÅSTE hitta nya
    Just nu vrålar den lilla "gulliga" från badrummet att han minsann ska titta på Mamma MU. As if, det är snart desperate
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-20 20:01:35 följande:
    haha nää men anjelin är en liiten plutta jag menar lillebror är ju 2½ år och är redan 5 cm längre än henne han är 95cm och väger 16kg
    Ja hon är ju det.
    Å jisses! Är han redan 95cm?!
    HAn väger några kg mer också.
    Tur alla är olika så vi inte bråkar om samma storlekar här hela tiden.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 19:59:30 följande:
    Jag har fått dille på rött här   Å nu bara måste jag ha en sån tröja och röda Lindex velour, men dom röda velourisarna e verkligen tvärslut hos oss å jag letar som en galning!!! Sett några?
    vilken strl {#lang_emotions_dreamer} jag som nyss sålde 98or.. men dehade kanske varit för små ändå?

annars har ju villervalla röda. superfina!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 20:01:42 följande:
    Å men man kan ha flera lurvjackor vettu Den lila e ju sjukt fin!!!
    Joo, I know! Sambon muttrade att jag nyss köpte en ny lurvoverall, men det är ju inte samma sak som en jacka ju {#lang_emotions_dreamer}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-20 20:00:05 följande:
    Lindex leggings och mjuk kjol?Eller kjol godkänns inte alls?Villervallas kjolar är annars toppen!
    Kjol går bort tyvärr.. Hon fullkomligt avskyr dem {#lang_emotions_undecided}

Leggings kan man ju ha å det kan man ju knipa billigt nånstans, men det känns lite tunt.. Sen Jeansen vägrar hon ju åxå.. Hon älskar ju sina Molo brallor, men alltså det gååååår inte ekonomiskt!! Dom blir helt förstörda på en dag!!

Iofs salg brallor kan man ju ha.. Dom är ju inte såååå dyra {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-10-20 20:00:49 följande:
    Alltså om man tänker efter...så har ju salgerna blivit tidigare och tidigare för varje år eller hur?Borde inte det betyda att det är salgdags på onsdag nästa vecka? En liten fundering bara!
    Oj! Tänk OM {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-20 20:00:49 följande:
    Alltså om man tänker efter...så har ju salgerna blivit tidigare och tidigare för varje år eller hur?Borde inte det betyda att det är salgdags på onsdag nästa vecka? En liten fundering bara!
    det hoppas jag inte
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 20:01:31 följande:
    Be mysungar sy!
    Aaaaaa.... Men att jag inte tänkte på henne!!!!  Tack för att du tänkte på det denna trötta hjärna inte klarade av
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 20:04:47 följande:
    Kjol går bort tyvärr.. Hon fullkomligt avskyr dem Leggings kan man ju ha å det kan man ju knipa billigt nånstans, men det känns lite tunt.. Sen Jeansen vägrar hon ju åxå.. Hon älskar ju sina Molo brallor, men alltså det gååååår inte ekonomiskt!! Dom blir helt förstörda på en dag!!Iofs salg brallor kan man ju ha.. Dom är ju inte såååå dyra
    Tänkte precis skriva att om brallorna är köpta på salg svider det ju inte lika hårt.

Lindex har ju även velourleggings.
    Och molobrallorna är tjockare än leggings då, då?{#lang_emotions_dreamer}  
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15