• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • melizza
    Ronya: vad fin hon blev efter frisörbesöket......blev hon nöjd själv??

Nikki: vad massa fint du har shoppat och dina tjejer i så söta i Katvig med Småfolk kläderna
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • jojoa75

Måste berätta.. vet inte vad jag ska tro

Ska inom kort gå en 5p kurs på högskola, neonatal intensivvård.
    Sambon frågade:
    - Är det inte det du jobbar med?
    - eeeh jo, sa jag, det vet du väl att det är??
    - Ja jo det vet jag ju. Men shit, vad händer om du kuggar??

Tack för förtroendet att jag kan mitt arbete
    Och tack för att du gjorde mig nervös

• SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2009-10-20 18:37:44 följande:
    Måste berätta.. vet inte vad jag ska tro Ska inom kort gå en 5p kurs på högskola, neonatal intensivvård. Sambon frågade: - Är det inte det du jobbar med? - eeeh jo, sa jag, det vet du väl att det är?? - Ja jo det vet jag ju. Men shit, vad händer om du kuggar?? Tack för förtroendet att jag kan mitt arbete Och tack för att du gjorde mig nervös
    ha ha snällt

Men han hade i allafall koll på vad du jobbar med. Jag har ingen koll alls på vad sambon jobbar med. Eller ja jag vet ju vad han gör på ett ungefär, men sååå långt ifrån mig som det bara går. Riktigt pinsamt.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 18:33:34 följande:
    Suuuuuperfin! Det blir nog bra med 92 till Svea tror jag. Hade det funnits 98 hade jag köpt det, men nu var det slut
    Tack! Ja det tror jag med.
    melizza skrev 2009-10-20 18:37:20 följande:
    Ronya: vad fin hon blev efter frisörbesöket......blev hon nöjd själv??Nikki: vad massa fint du har shoppat och dina tjejer i så söta i Katvig med Småfolk kläderna
    Hon är jättenöjd och glad.
    jojoa75 skrev 2009-10-20 18:37:44 följande:
    Måste berätta.. vet inte vad jag ska tro Ska inom kort gå en 5p kurs på högskola, neonatal intensivvård.Sambon frågade:- Är det inte det du jobbar med?- eeeh jo, sa jag, det vet du väl att det är??- Ja jo det vet jag ju. Men shit, vad händer om du kuggar?? Tack för förtroendet att jag kan mitt arbete Och tack för att du gjorde mig nervös
    Intressant tanke.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-10-20 18:32:55 följande:
    Såg nu att de har fraktfritt under oktober Så bra! När de startade hade de 59 kr i frakt Inte klokt!!! Men nu verkar de sänkt till 29:- i vanliga fall
    Nu beställde jag orange och turkos klänning i 110, hon växer väl i plaggen så småningom.
    Tog en 116 till E också, är den lika stor som hennes randiga så kan hon ju ha den ett tag iaf.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-20 18:37:18 följande:
    Nä, men säg inte så! jag vill ju att de ska vara nya för hösten ju...*skit också*
    Jag hoppas att de är det oxå!! Men vet faktiskt inte...men eftersom inte strössel fick fatt i alla storlekar och nu skulle de få nya klänningar så verkar det ju som att det är förra kollektionen
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-20 18:45:05 följande:
    Nu beställde jag orange och turkos klänning i 110, hon växer väl i plaggen så småningom.Tog en 116 till E också, är den lika stor som hennes randiga så kan hon ju ha den ett tag iaf.
    Jag är sugen på en röd oxå...men då får jag nog lägga ut ännu mera på T Går trögt med det jag har ute tycker jag.
  • Everlonn

Höststädning!

Vi väntar nytt från Småfolk any day....så vi tänkte det var dags att höststäda allt vår "gammal" Småfolk.

Så - vi har 30% på utvalda Småfolk varor...men skynda dig att fynda - det tar slut snabbt!!

Ha en underbar dag;)

Värme hälsningar

Alle os på AjaBaja

• Everlonn
    Everlonn skrev 2009-10-20 18:48:55 följande:
    Höststädning! Vi väntar nytt från Småfolk any day....så vi tänkte det var dags att höststäda allt vår "gammal" Småfolk. Så - vi har 30% på utvalda Småfolk varor...men skynda dig att fynda - det tar slut snabbt!! Ha en underbar dag;) Värme hälsningar Alle os på AjaBaja
    Inte min butik osv..
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-20 18:15:48 följande:
    98 kan du använda mellan 2½-4 år ca beroende på barnets strl . isabel är nyss fyllda 4 år och hon har strl 110 i det mesta... hon är ganska liten för sin ålder
    hehe säg inte så Nelly fyller ju fem och har 110 i stl {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15