Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 13:16:20 följande:
    Jag är helt svettig av allt slit Nu kom lådorna till garderoben (den var lite stor tydligen) så nu har jag massa mer plats. Helt svettig av att rota bland alla kläder phhhuuu
    Haha-jag tror du behöver skaffa fler barn om du ska hinna använda allt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 13:49:37 följande:
    hejhej<!! uhh har sån ångest..... MÅSTE rensa max garderob å plocka ut alla 80 =( iaf långarmade typ tröjor å bodysuits =(... allt finnt han haft har ju varit i just 80 =(...fick ute en body.. sen satte ja mej här =(...vill ju inte .. tycker han ska ha dem mer.. men det ser ju lite roligt t med förkorta armar.. igår tryckte ja ju på han en 74 katvig body.......... jobbigt när man favvorisrer så..... hur gör ni? egentligen vill ja vella lägga lite på T å int eerbjuda svägerskan som har en pojk som är 5 mån yngre än max det.... hon köper ju inte så dyra kläder till sina. hur har ni gjort har ni låtti vänner/släkt ärva ?
    Jag säljer allt som ger lite pengar dvs mestadels danskt.Resten ger jag bort/skänker till second hand.
    Det hade kanske varit en annan sak om de man ger till också skulle uppskatta danskt men de flesta vi känner tycker att jag är knäpp som handlar så dyra kläder när jag bor så nära Gekås. De tycker liksom att Lindex är dyrt{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-11-11 14:00:05 följande:
    Hej hej sötnosar. Fick hem fiiiiina rouge Molo lurv overallen till Meja idag, underbart fin. Ni som haft Molo lurv till era små, hur gamla var dom när dom hade storlek 62? Jag funderar på om jag ska byta till en 68:a ist, lurv säsongen är ju ganska så lång och hon behöver inte ha overallen än.
    Jag har inte ens köpt någon 62:a till Lova utan vi går direkt från 56 till 68 med uppvik sen när det blir aktuellt. Det gör ju inte så mkt att overallen är lite stor när de ligger i vagnen
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-11 14:06:11 följande:
    Eller, du menar bara overallen, förstår jag nu. *Phu*
    Precis
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-11-11 14:08:20 följande:
    ;) ligger i skilsmässa ;) men nu är det på rätt väg jag har köpt hus!!!! heeelt själv dessutom  käner maj galet lycklig just nu :)
    Heeej

Vilka vuxenpoäng med att köpa hus själv och vad skönt att du mår så mkt bättre{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Inte hjälpte det någe vidare att vara iväg på salg x 2 förra veckan för nu är jag suuugen på att köpa något litet igen

C060908 skrev 2009-11-13 09:39:50 följande:
    Får man fråga när vår rean är på ett ungefär om det är någon som vet?
    Vilken rea menar du? Salgen i dk? För isf är den,om den blir av, runt maj-juni vanligtvis
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-13 10:00:09 följande:
    Det är jobbigt det där med shoppingsuget...Det verkar inte ha något logiskt samband med tidigare gjord shopping.
    Haha det har du rätt i
    molnen skrev 2009-11-13 09:59:31 följande:
    lillamirakel har 30% Inte min butik mm
    Ja tänk att det är där jag sitter nu för att försöka stilla mina begär{#lang_emotions_dreamer}
    Var precis på väg att "behöva" en Lodger bunker men maken fick ju spatt när jag frågade lite snällt om vi inte behövde en sådan Men när jag istället börjde prata suits så sa han bara att det är ju sådant som behövs...Är det logiskt?
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-11-13 10:01:33 följande:
    Samma här....jag var visserligen bara på salg 1 gång men jag är med shoppingsugen fast jag vill ha nya molosar nu jag börjar tröttna på höstens vad vill du shoppa?? *nyfiken* Gomorron alla förresten!!
    Ja du..exakt vad vet jag inte..Det är ju aningens svårt att motivera vad som kan behövas med tanke på förra veckans Molobravader och att jag dessutom har sprungit två ggr på Lindex halvahalvarea så inte ens strumpor behöver vi{#lang_emotions_dreamer}

Men jag tror nog att jag ska köpa några Bobux till Lova
  • Smultronhjärta

Jag har precis uppdaterat mig och läst flera inlägg på Gekåsbloggen och tydligen har försäljningen av fryspåsar ökat med 60-70% efter första avsnittet av Ullared på femman
    Tänk vad lite TV kan göra{#lang_emotions_dreamer}

*för att var mkt ot då*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15