Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

mortillsju skrev 2009-10-23 21:11:24 följande:
    Jag älskar också när de stora kommer. Igår vad L 21 år här hemma, idag H 21 år med sin flickvän *så rara* och i morgon kommer D 19 år. Mycket matlagande blir det. Jag blir mest glad och stolt när de kommer....och så lite rörd såklart Tänk mina små så stora och kloka. Och de pratar ofta om hur det var när de var små....vad de lekte och minnen *fint*
    Vi satt åxå läääääänge och pratade minnen.. Ida blev överlycklig när han kom, hon dukade åt honom vid bordet, målade bilder åt honom.. Han fattas oss verkligen *saknar*

Min lilla lilla bebis!! Nu nästan 2 meter lång och 47 i skor {#lang_emotions_heart} Kär är han och har flickvän sen nästan 2 år tillbaka.. Nä fy! Man ska njuta av varje sekund man har dom hemma, tonåringstrots eller vadsom.. Man saaaaaaknar dom när dom flyttar nåt enormt..

I morgon hämtar vi lilla bebisen, kl 13 är han vår {#lang_emotions_sunny}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-23 21:15:51 följande:
    tittar in en liten snabbis.... händer det något kul?
    Nja.. mest sentimental depp och vaccineringar på tapeten
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-23 21:19:44 följande:
    hihi skönt att det är läääänge tills mina godingar ska lämna boet. än så länge fasar jag bara för brusta hjärtan & hångel  ja vaccinering pratar verkligen ALLA nu vi har bestämt oss och kommer inte ändra oss.
    Ja njuuuuut säger jag bara!!! Dom är småttisar så kort stund, så njut av varje gnällig liten stund!!

Jag har åxå bestämt mig och viker inte heller!!
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-23 21:20:37 följande:
    Klart man saknar dom. Mina små frågar varje dag efter de stora syskonen. Och blir tokglada när de kommer. Mina stora hämtar de små från dagis så ofta de kan och får då lite egentid med dem och det är jättebra verkligen. Det är känslosamt att vara förälder. Man ska inte inbilla sig att det bara är när de är små man är nära dem. Det blir nästan värre med åren....
    Ja det tycker jag åxå.. Nästan hemskt hur nära man blir med dom när dom når vuxen ålder... När man ser klokheten man präntat i dom komma fram en herrans massa år senare, när dom själva blir så tydligt medvetna om vem dom är och varför dom blivit det..  Underbart med vuxna barn på hembesök {#lang_emotions_heart} 

*älskade barn*
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-23 21:22:04 följande:
    Godkväll Just nu ligger Maia o halvsover i nya P&T-vagnen Felipe är alldeles tokig i den o nu vill han plötsligt sälja been, säger att vi behöver ju inte den längre Jag ville ju ha båda var tanken Trodde aldrig att han skulle vilja skiljas från been så som han älskat den men nu har han tydligen funnit en ny kärlek
    Säälj been    *skit vagn*  mutter mutter
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-23 21:30:48 följande:
    Jag är ju frisören här hemma. Idag klippte jag H som är 20 år, så mysigt, det var som när han var liten och jag pillade honom i håret. Fina minnen.
    Jag skulle ALDRIG få röra sonens perfekta hår   Guuud så nog med det!!
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 21:31:44 följande:
    Jag skulle ALDRIG få röra sonens perfekta hår   Guuud så nog med det!!
    NOGA ska de ju stå
  • RååSa BuBBlan

Go kväll

Kikar in en stund medans gubben kollar fotboll..

Idag har vi hämtat vår lilla lilla bebis {#lang_emotions_heart} Han är helt uuuuunderbar, snäll, gosig och såååå liten! Bella är förälskad upp över öronen i honom   Sover som en liten boll i sin koja just nu.. *gullig*

Skulle behöva köra en laddning till på T men alltså jag orkar verkligen inte {#lang_emotions_throwup}

• RååSa BuBBlan

Å jag börjar vela på salgresan här faktiskt {#lang_emotions_undecided}

Taskigt med pengar verkligen o känns nästan hemskt att åka då...

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-24 20:10:50 följande:
    KOnstigt.... Nä har inte sett... Godkväll!Å den där söta kaninen!!Här är det sorg.6 st av Michaelas 11 kaniner har dött knall fall idag. Mycket märkligt....Hon är sååå ledsen.
    men nej!!    Gud va märkligt!! Å förstår hon e ledsen {#lang_emotions_cry} Stackars liten {#lang_emotions_heart}

Ja nu är han här och han redan börjat tugga sönder vår hallmatta på nerdre plan den lille busen   Men den va billig så den får han äta så mycket han vill på.. Han e verkligen söt söt söt, Ida skrattar gott åt alla hans bus
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15