• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 15:04:59 följande:
    Tror ni man kan sälja en overall nu? Vår hallon 98 e för liten Den hann vi använda 2 ggr *skojsigt värre* Eller ska man vänta till nästa vinter med att lägga ut den?
    Jag skulle vänta tills nästa vinter.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Nu fick jag äntligen in bilderna i bt.. Jag kan inte förstå varför det går ibland och ibland inte..

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Damien och Adrian skrev 2009-12-03 15:12:17 följande:
    hejsan!la in lite molonytt i BT. liggeer efter med alla finfina bilder jag tagit på t ex Adrian och hans coola outfits, men hinner ju inte sitta här längre med två små hemma. dax att väcka damien!
    Fina inköp och vad fin han var i hajarna!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Go kväll! Vad händer här då?

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Stormis skrev 2009-12-03 20:58:38 följande:
    Jo, trodde aldrig att jag skulle VILJA ha värkar , men jag är inte avis på din situation. Usch vad jobbigt!När vi ändå är ot med magbilder i svartklätt.... Har ju påklädda nu . Här i v 36 tror jag. Nu är den större, men har bara bilder utan kläder och de behåller jag för mig själv
    Fin bild och fin mage. Jag tycker att det är jättetrist att vi inte har några såna fina magbilder från när jag väntade barnen..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 14:02:42 följande:
    OT men alltså seriöst www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6231280....jag ska väl vara glad att man fått behålla Maia då...för visst skulle hon säkert öka mer i vikt om jag gav henne godis, chips o kakor hela tiden som hon gärna äter...jisses...socialen idag alltså...
    Man tor ju inte att det är sant då man läser det. Godis, kakor och chips låter ju inte som något särskilt bra sätt att gå upp i vikt på.. Stackars föräldrar och stackars barn!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:16:05 följande:
    JAAAAAAAAAA!!! Jag fick den idag   Å gudars va fiiiiiiiin den va!!!  *LÖVAR*
    Vad roligt! Får vi se bild?

Tack förresten för de fina linnena! Jag är så nöjd  Det blir dock ingen modellbild då modellen måste växa till sig lite.. Men till sommaren är de nog perfekta!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 14:13:02 följande:
    fast det är precis vad läkarna sagt till oss flera gånger...att om hon så bara vill äta kakor så ska vi ge henne det bullar m.m har de rekommenderat. o visst, hon får äta en del onyttigt bara för att hon äter det. Men inte så mycket...för då får jag ju absolut inte i henne någon mat alls till slut!Hennes nya favoritmat är knäckebröd som har ersatt pepparkakorna hon vräkte i sig förut för att få fart på magen, bra utveckling det där
    Ja, det är ju det som är det svåra. Börjar man ge de kakor mm vägrar de äta all vanlig mat till slut. Kakor är ju godare än mat Jag vet att någon gång då Elias har varit sjuk och ätit mycket onyttigt så har han vägrat äta vanlig mat sen.. Han har bara suttit och tjurat och sagt att han vill ha bullar istället.. Men det brukar ge med sig till slut då han inser att han inte får några flera kakor och bullar..
    Elias gillar också knäckebröd. Det är lyxigt värre då han är hos sin farmor som har knäckebrödet långt ner i ett skåp så han kan springa att ta sig några bitar då han känner för det
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:23:21 följande:
    efter baket kommer modellbild Å va bra att de kom fram, hoppas dom blir bra till sommaren sen
    Jo, jag tror att de blir perfekta till sommaren!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 14:26:28 följande:
    Jag tycker också det är suuuperfint, vill ha klänningen men sambon tyckte det var skitfult
    Strunta i vad sambon säger den är ju jättefin M tycker att Molo är plottrigt och inte alls särskilt fint, men barnen får fina molosar ändå. Det är jag som köper kläder till de och då bestämmer jag vad de ska ha har jag sagt
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15