• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Go kväll! Vad händer här då?

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Tejja skrev 2009-12-04 23:33:57 följande:
    Gokväll damer! Här sitter vi och sörjer att vi inte får se Tove i Globen på fredag. Jag och dotra har ju biljetter dit och hon har haft stora förhoppningar på att få se henne live! jaja, vi ska nog överleva detta oxå! Har ni gjort några adventsfynd ikväll?
    Och jag är så glad att Erik och Calle gick till final!
    Nope inga adventsfynd för min del iaf.. Fast jag tror inte att jag ska ha något mer från hösten.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Här var det lugnt. Jag går och kollar film istället

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-12-06 21:45:46 följande:
    Halloj! Åh, vad sugen jag blev nu på den lila lurven hos B&R. Daaaamn! Men jag borde verkligen inte. Väntar på molonyheter, lite från mysgrodan, massa ida t strumps och ny overall till veckan. Men kanske bara en liiiiten lurvjacka till?
    Hej! Vad väntar du på från Mysgrodan? Jag vågar inte hålla koll på kalendrarna för jag ska verkligen inte shoppa mer innan jul! Fast om jag lyckas hålla det återstår ju att se.. Jag var förresten in på Asko i lördags å vad fin den rosa lurven är!! En sån ska Ella få, fast efter jul då förstås
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Damien och Adrian skrev 2009-12-06 21:44:08 följande:
    köpte idag:IdaT filtar:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10343...www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10343...Småfolk:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330...www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330...molorariteter:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330...www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330...mina molosar är jag extra glad åt, har en långärmad tröja och en body i stlk 74 som väntade på en byxa - har faktiskt aldtrig sett en helt ny spitfirebyxa sedan jag började köpa molo hösten 2007, så jag var beredd att betala. Den rutig har jag efterlys länge, har ju wild nature body och tröja som matchar... *lycklig*dagen till ära har Adrian en split ny spitfiresuit på sig.
    Fint!! Jag har letat efter en spitfire till Elias i något år nu, men de dyker ju väldigt sällan upp och nya hittar man de aldrig..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-12-06 22:00:47 följande:
    Bara en liten dollstripe tröja Och en birdietröja fast det är julklapp.. Nä man borde verkligen inte shoppa mer nu innan jul, fast det finns massor jag vill ha har jag kommit på. Lite höstkläder från katvig också liiite mer molo bara. Nått med badges SKA jag ha! Och en lila lurv! Sen får det vara bra, det kommer ju mer nyehter snart. Också köpte jag en overall igår, vojvoj! Den skulle iofs min mamma bidra till men ändå Ja visst är den! Suuuperfin rosa färg verkligen, Milla vill också ha!
    Badges är jättefint! Ellas badgesklänning har blivit för kort i ärmarna insåg jag idag{#lang_emotions_cry} Fast som tur är så har vi ju en tröja också, men klänningen är ju så fin med de grön-röd randiga leggingsen till.. Hon har vuxit jättemycket, jag tror att hela garderoben snart är för liten.. Fast då får man ju iofs anledning att fylla på med nytt
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-12-06 22:11:20 följande:
    Åh, säg till när och om du ska lägga ut de på T så får jag hålla utkik *Älskar Ellas försmå kläder* Ja det är både kul och trist när de växer, haha! Jag ÄLSKAR träleksaker Speciellt snygga sådana
    Jag vågar nog inte lägga ut något på T på länge nu. Det går ju så dåligt nu.. Typiskt att hon ska växa ur sina kläder just då de inte går att sälja. Eller de går väl att sälja men man får inte så bra för de.. Fast som tur är så kan hon ha sina tröjor i 80 ett litet tag till
    Preggi skrev 2009-12-06 22:08:53 följande:
    Godkväll tjejer! Allt bra här? Bombade just BT med några av dagens bilder hos fotografen..Aldrig mer ska jag gå med en trotsig 3 åring.. Unge att vara envis...
    Fina bilder! Och den bilden på dig och barnen var ju jättefin. Vi var och fotade barnen för någon månad sen och det gick väl sådär. Elias skulle bara springa omkring och Ella var inte på humör och grät mest hela tiden. Men några bra bilder blev det väl ändå
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-12-06 22:28:58 följande:
    Jo det går lite trögt där nu.. Tänkte slänga ut lite ikväll för att få in mer adventskalenderpengar Men jag struntar nog i det ändå.. Milla har ju just börjat med 74 så jag hoppas hon kommer kunna ha det ett tag till!
    Ella har knappt haft 74, hon hoppade över det helt. Men 80 har hon nog haft sen i slutet på sommaren tror jag.. Men nu börjar det bli väldigt precis.. Så jag har börjat köpa 86 nu. Min stora lilla tjej!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Buttelina skrev 2009-12-06 22:30:31 följande:
    hehe om ca 2-3 år
    Har han ändrat sig nu din sambo? Min ändrar sig nog aldrig jag har gett upp hoppet.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Någon som har koll på när resten av Molos kollektion kommer? Jag vill ju ha fjärilarna till Ella ju

Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15