Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 17:02:57 följande:
    Ihhhh.. Kan inte fatta att jag har köpt hus   Det bara slog mig just Prio ett är en enorm Bubbel Garderob    
    Åhhhh! Vad för hus har du köpt? VAR????
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-11-17 18:17:46 följande:
    Nä, nu ska jag iväg och mingla. Smygöppning på den nya delen av Gallerian här i byn och jag lyckades få en inbjudan samt ta med mig en kompis. Inget flärdfullt och jättespännande men skoj att komma iväg och göra något annat.
    Åhhhh vad härligt det lät. Skulle ge ganska mycket för att komma utanför husets fyra väggar i kväll. Men helt omöjligt. TRÖTT efter en skrikig dag.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-11-17 20:15:03 följande:
    Jag är här :)
    Liams namntavla är ju sååå fin! Hittade hans rum på styleroom. Men var hittar jag dessa tavlor?
  • SmillaMilla

Vad trevligt att det blev lite fart i tråden nu

I morgon skall jag sy ett flaggspel till Sveas rum. Blir rosa midiappel flaggor blandat med hel rosa flaggor. Fiiint

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 21:00:56 följande:
    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *GLAD* Maia bajsade UTAN dulcolax...bara mycket lite men hon gick själv på toaletten iaf o ropade sen stolt att hon hade bajsat Sen tittade hon på mig o sa "Får jag godis nu när jag var så duktig mamma?"
    ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Det är en början! Snart kommer hon att bajsa! Precis så gick det för Anton. Rädslan som skall försvinna.
  • SmillaMilla

ot men jag behöver verkligen julklappstips åt Svea. Vad skall jag köpa till ungen? Hon har allt.

leksaksbutiker på nätet, finns det?

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-18 21:56:16 följande:
    Max ska få FP datorn, aqua doodle,v smile och interaktiv bildquiztavla..Det är vad jag vet hittills
    oj hänger inte alls med

Vad är vad?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15