Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-12-17 09:55:01 följande:
    Absolut! Varför göra skillnad lixom!!??!! Konstigt. Har alltid sett det som självklart att ge någon sorts present för precis som du säger man visar ju sin uppskattning. Behöver ju inte vara något dyrt eller så. Ja, det ska jag göra. Köra i god tid tror jag. För när det har snöat här nere i Skåne blir det ju helkaos på vägarna.
    Ja, jag vet hur glad jag skulle bli själv för en liten tanke, behöver ju inte vara ngt stort som sagt.
    Men uppskattning behöver vi alla.
    Som när mina föräldrar lämnar överblivet material från deras firma till dagsiet, litet för dom men mega stort för dagiset med små resurser
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin

Näe, dags att göra första omgången julgodisar, har ju ett x antal att göra så då kan man lika gärna börja idag Cu!!

• ChokladMoshin

Här var det tomt Blir lika förvånad varje gång jag kommer in och det är 2-3 inlägg att läsa ikapp

Läser att det pratas julgodis.
    Har gjort massor med barnen idag, älskar julgodis!!!!!!
    Vit ischoklad m. lime
    Wienernougat
    Rocky Road (dock detta recept http://www.recept.nu/1.126537/leila_lindholm/efterratter_godis/leilas_rocky_road min favvo!! )
    Mörka apelsin tryfflar
    Mörka mint tryfflar
    Fransk kola
    Nu är det bara lusse bullar och mjuka pepparkakan kvar och kanske ltie whiskey tryfflar till pappa.

Sorry för helt Ot, men det är ju ändå ingen här

• ChokladMoshin
    Helle skrev 2009-12-19 07:54:28 följande:
    God morgon Verkar ha varit ganska lungt här i veckan - julstök på gång på flera håll kanske.  Idag blir det julpyssel här på hög nivå - julklappsinköp, julgodis, aplesinfix etc. Mysigt att julen närmar sig med stormsteg, men jag börjar inse att det är för få dagar kvar .
    Ja, det är skrämmande tomt här dessa dagar.
    Jag ska också iväg och fixa de sista julklapparna, kul att trängas med ALLA andra...NOT! Men Mini var ju sjuk i veckan så jag höll mig hemma.
    ÅÅh, apelsiner med nejlikor älskar ju jag, vill ha!! Men mamma är ju allergisk så¨jag får hoppa det.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-20 07:31:10 följande:
    Godmorgon i tråden!
    Godmorgon!!

Här står kola kok på schemat innan vi ska ge oss av på 3-årskalas.
    Slog in och lackade alla julklappar igår kväll, skönt! Brukar annars sitta med det natten till julafton.....
  • ChokladMoshin

Gokväll!!
    Händer här då?
    Själv försker jag köpa Erik Grönwall´s album som MP3 ´download, vilket inte går så bra, sidan har krashat, överbelastad 

• ChokladMoshin

Ingen här om vanligt
    Tänk när julen är över och alla nyheter börjar ploppa in i Januari, då j...ar blir det fart här inne

Vill ha en säck med Molosar av tomten i år
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-12-21 17:14:00 följande:
    God kväll!Gekås ger mig krupp denna tiden på året, men alltid lika trevligt att träffa ronya och 1 o 1 idag Nu till min ot-fråga..Funkar denna som julklapp till en 11årig tjej?www.tradera.com/1-paket-med-6-lipsmackers-i-p...
    Till min brorsdotter som blir 11 i februari skulle det funka.
    Annars brukar jag köpa böcker eller pyssel saker till henne, funkar toppen.
    Kläder går också alltid hem.
    Men knepigt om du inte träffat henne så många gånger och inte vet hennes stil kanske.

Gokväll förrersten!!
  • ChokladMoshin

Så var det så här tomt nu igen
    Ska åka och storhandla med svägerskan snart.
    Ska inhandla turkisk peppar och göra knäck bla 

• ChokladMoshin
    Tasha78 skrev 2009-12-22 17:17:08 följande:
    oj va lurvbyxor är små i storlek provade storlek 80 idag och de satt precis
    Ja, dom är inte överdrivet stora direkt.
    Har köpt stl 92 till Mini till nästa höst, får se om hon kan ha dom då {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15