Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-29 21:49:25 följande:
    Man hinner inte mer än lägga ut på tradera så har nån förstört ett köp nu Fast utropspriset var ganska högt det också så jag kanske inte ska klaga
    Min förra omgång hade jag en nisse som la bud på ALLA mina auktioner direkt dom lagts upp förutom typ 5-6 st som gick på KöpNu, sen budade hon inte på en enda grej med efter det {#lang_emotions_demon}

Så jag förstår din irritation!!!!
    Vill ha en säck med Molosar av tomten i år
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-29 22:02:40 följande:
    Då ska jag inte förstöra illusionen
    Du skrev vad jag tänkte
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-29 22:10:53 följande:
    JAg har inte mått speciellt illa när jag varit gravid de första gångerna. Men när jag väntade Anjelin som ju är nr 5 i ordningen, så mådde jag så illa som när man har maginfluensa i flera månader. Hade den graviditeten varit först hade det nog inte blivit fler...Vi var ju därför övertygade om att hon var en pojke. Men nääädå.
    Jag har inte mått illa alls under nån av mina 4 graviditeter. Och har ju 1 pojk och 2 tjejer
    Tur det är så olika, tråkigt om det vore samma för alla.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-29 22:15:09 följande:
    HAhahaahaa min man tycker att han ätit för mycket julmat och bestämde sej för att smaska på nåt lite nyttigare vid datorn idag.Han berättade nu att han tuggat rugguggla hela kvällen och att snuset rinner som f*n.Funderade på vad han tuggar..... RUCCOLASALLAD sitter han och käkar!Som det är ur paketen...
    Usch, får ju kväljningar ända hit upp......
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-29 22:17:04 följande:
    Synd bara att vissa behöver må så förbaskat dåligt.
    Ja, verkligen.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 22:19:17 följande:
    på tal om begär efter regnbåge så shoppade jag på ziggys.biz häromdagen, bara en massa regnbågar www.ziggys.biz/popup_image.php?pID=2260&image... - till Maiawww.ziggys.biz/popup_image.php?pID=1747&image... - till lillebror+ matchande vantar till lillebror och en Molo regnbågsklänning (sommarmodellen) till Maia också på rean, tog den sista så kan inte länkaSen idag har det blivit en beställning från Minirodini och lite smått på tradera, så jag är nog färdigshoppad för ett tag framåt
    Oooh, den affären är ju toppenbra. Blir ju samma priser som i sverige eller ngt billigare, fort skickar dom osså.
    Fiiiiina regnbågar!!!!
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-29 22:20:51 följande:
    Usch ja
    Glömmer aldrig när jag bodde i Italien och dom skulle envisas med att täcka vissa pizzor med ett dm tjockt täcke av strävt bittert bläääääää
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 22:27:56 följande:
    Ja jag blev helt kär när jag såg den stickade overallen och matchande jacka till Maia, de kommer ju bli sötaste syskonen till våren i dom Älskar stickat.Just det glömde ju den regnbågsrandiga buggysnugglen jag beställde också Lika billigt på ziggys som inköpspris här i Sverige och här finns den inte längre så jag passade på Undrar vad de tänkte när de packade alla dessa regnbågar Allt som allt för stickad overall + jacka + vantar + åkpåse+ Moloklänning gav jag ca.1300sek med frakten, jättebra priser ju!! Och det är skickat idag fick jag mail om
    Min mamma köpte ju airbrush klänningen till min stora tjej i julklapp därifrån och hon hade fått betala 509:- inkl. rek. frakt. Toppen ju!!
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 22:36:30 följande:
    Ja de är verkligen toppen, jättebra service Aj aj aj....känns som att jag kommer vakna i en dyngsur säng eller nåt inatt...FY F*N vad det trycker neråt och sticker...känns som vattnet ska gå när som helst! Men är säkert ingenting...nej jag börjar bli inställd på att han inte kommer komma tidigt ändå, de lär säkert få sätta igång mig till slut *typiskt*
    Håller tummarna att han kommer om 2 veckor!!
  • ChokladMoshin

Näe, gonatt på er. 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15