Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ooooooiiiii va auktionerna tog fart nu ikväll   Tågresa fram o tbax till salgen drar vi nog in iallafall i kväll {#lang_emotions_dreamer}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-28 21:16:48 följande:
    Grattis!!Jag hade i vanlig ordning missat räkningen och betalt försent. Så jag blev spärrad idag med auktionsavslut ikväll. Jaja, bara att skylla sej själv....
    Men nä Fy fasiken va surt!!!
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-10-28 21:18:52 följande:
    Jag känner igen det där. Jag brukar alltid skicka samma dag som pengarna kommer in på kontot men ändå halkar det ner till 4,9. Jag kan inte förstå hur folk tänker eg... Dessutom är det ofta de som är långsamma med betalning som tycker att leveransen är för långsam.. Får jag komma in hos dig förresten? Jag var oinbjuden..
    Ja jag ger upp med dom där jädrans staplarna nu   Avskyr dom!!

Å är du utelåst    Springer o öppnar dörren å ställer fram en kopp kaffe {#lang_emotions_coffee} *VÄLKOMMEN*  
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-28 21:19:47 följande:
    Då kanske du får 5 när jag lägger nu :P
    HOPPAS

Blev du nöjd annars? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-28 21:19:47 följande:
    Då kanske du får 5 när jag lägger nu :P
    Nä se på tusan!! Dom måste gett mig mindre än 4,9 på leverans o komm helt enkelt {#lang_emotions_surprised} Ja jag ger uuuuuuupp!!!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-28 21:22:33 följande:
    Ja ganska...Men det är ju mitt eget fel Fast lite surt är det eftersom jag har betalt redan.
    Å men kan ju glömma   Tycker riktigt synd om dig!! Så förbaskat surt inför salgen ju   *usch*
  • RååSa BuBBlan

Bråkar vidare med jacksäljaren... Nu vill hon köpa tillbaka den å det sa jag att det får hon gärna!! Vi har fått erbjudande om en annan likadan UTAN hål för 2300.- nytvättad å den tar jag mycket hellre än denna!! Hon får dock betala kemen på 280.-, tänker fasiken inte kemtvätta hennes jacka {#lang_emotions_yell}

• RååSa BuBBlan

Oki.. Vad gör jag nu då????

Hon skriver:

Fast vi kan ju köpa tillbaka den då vi har köpare för bra mycke mer än ni gav för den?

Jag svarar:
    Ja visst får ni det, då får ni betala kemtvätten på 280.- också, så 2180.- Den kan hämtas från tvätteriet på Fredag efter kl 17, när och var ska vi mötas? Jag bifogar kvitto från kemtvätten på summan och utförd tvätt vid överlämningen.

Då köper vi den andra jackan vi fick erbjudande om istället.. Det blir väl bra så blir alla nöjda och ni kan sälja den dyrare..

Hon skriver:
    Min dotter säger att hon vägrar.
    Så jag för över pengar till dig för lagning av hål under nästa vecka då jag reser bort i morgon och är tillbaka nästa tordag.

Min dotter har redan handlar stövlar för pengarna och även sagt till den andra köparen att jackan är såld.

Hon skriver igen:
    Hej igen,

Min dotter har även åkt till sin pappa och kommer hem först den 6:e. Så att hon lämnar tillbka stövlarna hon köpt för pengarna hon sålde jackan för är nog ganska kört.

Jag vill väl fasiken inte vänta över en vecka på MINA pengar!!! Vad ska jag göra??? Råd? {#lang_emotions_undecided}

Å hur fasiken hann hon handla stövlarna??? Bara massa ljug och båg hela tiden!!
  • RååSa BuBBlan
    Tasha78 skrev 2009-10-28 22:12:55 följande:
    alltså hon ljuger
    Varannan mening är lögn {#lang_emotions_yell} Bara massa snack och dravvel!!
  • RååSa BuBBlan

Är jag för brutal om jag skriver...

Sluta drabbla och för över pengarna! Jag struntar i din resa faktiskt jag ska ha pengarna för lagningen av hålet och det NU!! Annars får du ta tillbaka jackan för 2180.- oavsett vad din dotter säger och tycker!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15