Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-10-31 10:28:55 följande:
    vill också.. men då måste jag sälja buggan säger gubben.. så frågan är.. om man ska ta och göra det? :P
    Sälj skiten o HÄNG MED

Vill du tåga med oss? Skynda isåfall så kan du kolla om det finns plats i vår sovkupe så får du sällis..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-31 10:36:09 följande:
    ja jag funderar starkt på det .. Kommer ändå inte kunna ha den i vinter .. Hatar vinterhjulen .. och en massa tillbehör .. ja kan jag nog få en slant för :D Tösen är ju ändå 2 i vår. och då ska jag köpa nya bee .. Ja det blir att sälja :D
    Kommer du åka Lördagen då?
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-31 10:39:59 följande:
    Ja enda dagen jag kan .. Ska ni åka direkt dit eller ska ni stanna över hos någon?
    Vi tågar ner natten mot Lördag salgar sen direkt tillbaka till Sthlm med 16.23 tåget från Köpenhamn.. Tofflan jobbar söndag och jag kan bara vara borta en natt så det blev snabbresa..

Vill du haka på oss så maila mig om du vill veta kupe o så om du vill ha sällis Är vi fyra och ingen annan hunnit boka så kan vi ta den privat för en billig peng *slipper gärna snarkande främlingar*
  • RååSa BuBBlan

Go morron!

Vi som för ett par veckor tackat nej till huset i Strömsholm, köpt ny spis, satt Ida i dagis kö har nu fått nytt bud på vår lägenhet {#lang_emotions_undecided} Nu har vi fått det vi vill ha men nu är man ju mentalt kvar här liksom.. Va sjutton gör man nu då? Trött på alla ändringar verkligen..

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:10:59 följande:
    God morgon!Voj voj vad det regnar här idag-jag ska idag köpa mig en poncho tills imorgon Jag hade nog sett det som ett tecken, tagit spisen med mig och flyttat
    Mårning!

Så det regnar hos dig

Hade du tatt spisen med dig och flyttat   *ASG*

Å jag blir så velig.. Ställt om sååååå många ggr nu att det redan känns so man flyttat ett par ggr *trött*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-03 08:13:15 följande:
    God morgon!!Måste bara visa denna tråden, den var lite rolig tycker jag, ni vet väl att alla som handlar på Gekås är bönder www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48437273.html
    Ja jösses!  *suck*! Jag har inte sett en enda bonde där så vitt jag vet *gillar Gekås*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-03 08:20:39 följande:
    Men DU kan väl inte åka dit, du är ju från Stockholm
    Jag är en StockholmsBonde vettu Kommer där med min bondfamilj en gång om året och bränner några tusen på kökshanddukar, leksaker och strumpor
  • RååSa BuBBlan

Alltså jag har fortfarande inte fått mina "avslutade auktioner" mail från Tradera.. Dom gick ut i Söndags liksom...

• RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-11-03 08:25:55 följande:
    Sedan måste man köpa fryspåsar oxå.. Lärde jag mig igår Har aldrig provad dom där..
    DET har jag dock aldrig köpt   Måste göra det nästa gång Visst va dom typ 2 spänn billigare? {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-11-03 08:28:59 följande:
    Jisses, jag förstår om det känns förvirrande!!Är det ett tillräckligt bra bud på huset ni har nu?Finns de andra möjligheterna fortfarande kvar? Alltså det andra huset, dagisplats mm?
    Ja jag blir trött av att bara tänka på det nu faktiskt..

Ja vi är nöjda med det vi nu får, det andra huset finns kvar, inget har egentligen förändrats förutom att vi får mer betalt och att vi ska ta bort Ida ur dagiskön IGEN.. Sen är det den biten att man ska tala om det för tonåringen en gång till {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15