Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Vågar man handla på eleraff?

• SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-12-01 11:04:19 följande:
    En tjej har köpt en ny velour vantsuit av mig (igår) och vill att jag ska skicka den idag eftersom dottern fyller år imorgon. Den gick på över 200 kr plus porto. Inga pengar ännu Vad gör jag? Litar jag på henne? Jag har kollat omdömena, men det är svårt för hon verkar inte handla så ofta, inte så många nya omdömen mao.
    be om en "skärmdump" på betalningen.
  • SmillaMilla

God morgon!

I dag har jag velat färdigt. Satte på en molo tröja i stl 92 baby på Svea i dag. Och den sitter ju perfekt. Så vi kör en säsong till i stl 92. Så då kan jag köpa hästarna til henne. Tänk vilket problem man haft

• SmillaMilla

God morgon tjejer!

Jag har redan varit till kappahl och shoppat. Två par baggy jeans{#lang_emotions_heart} till Svea och så lite julklappar, prinsess morgonrock och nattline (+nattlinne till dockan) {#lang_emotions_throwup}

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-12-03 09:43:11 följande:
    Förstår att du saknar henne! Jag hade aldrig klarat mig en vecka utan Milo...! Men vad ska man göra... Skönt att hon kommer hem! Milo saknar sin pappa jättemkt det märks. Inatt började han gråta när han märkte att pappa inte var där . Frågar man honom var pappa är säger han att "pappa har gått isönder" var han nu har fått det ifrån! Låter så hemskt!
    Nej fy så hemskt. Stackars liten. Men snart kommer han hem igen.
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 09:32:51 följande:
    Godmorgon, idag kommer Maia hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *längtar* Maia till morfar på morgonen: - mofa, jag tror jag saknar mamma o pappa - Jaså? Vill du åka hem? - Ja, jag får nog göra det. Annars blir mamma ledsen Åhh min lillgamla lilla tös är bara för gullig ibland Så morfar kör hem henne idag  (jag ska givetvis inte ta hand om henne själv utan F är hemma när de kommer)
    Härliga unge alltså. Förstår att mammas hjärta smälter.
  • SmillaMilla
    karmasus skrev 2009-12-03 09:53:03 följande:
    Någon som är sugen på att shoppa vårsandaler billigt? Ellos har 50% på outlet. De har bla en del Kavat på rea så de blir vääälidgt billiga rabattkod: 206050
    Alltså 50% på rea priset?
  • SmillaMilla

Nä nu blir jag arg. Vill också köpa sandaler på ellos, men finska catalog har tydligen inte samma utbud som den svenska. Annars funkar ellos precis lika dant här säm i sverige. Säkert samma lager och allt.

Vårt extra barn använder ju kavats sandaler inne, så skulle ju behöva ett par i större stl också

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-12-03 10:44:29 följande:
    Nä nu blir jag arg. Vill också köpa sandaler på ellos, men finska catalog har tydligen inte samma utbud som den svenska. Annars funkar ellos precis lika dant här säm i sverige. Säkert samma lager och allt. Vårt extra barn använder ju kavats sandaler inne, så skulle ju behöva ett par i större stl också
    ha ha nu funkar det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15