Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

butte: men jag ringde dem förra måndagen. Hon lovade att de skulle höra av sig. Och hon hade fått alla mina meil. Så förstår inte riktigt probelemt. Vill ju ha min lurv tillbaks.

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-12-07 12:05:11 följande:
    godkände dom inte reklamationen ens?? jag har ringt dig idag igen, jag hade varit RIKTIGT förbannad
    Alltså de ville ju ha in luven för att kunna skicka den till molo. Så skickade den rekomenderat dit men de hämtade inte ut pakete förens 2 veckor senare. Så i måndags hade de fortfarande inte tittat på den. Så nu har det gått över en månad sedan lurven är skickad till dem.
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 12:05:49 följande:
    Vad har hänt med Annorlunda små och dig? Har nog missat det...
    En lurv som var en klar reklamation. {#lang_emotions_dreamer}
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 19:07:48 följande:
    Tips på nån bra hopping just nu? Gärna fynd   *sugen* Katvig klänningar, miniapplesuits eller annat tjusigt vill jag ha
    llm, jag har nu tryckt på den rosa velour klänningen x antal gånger. Sååå sugen på den. Men så tar jag bort det igen. 
  • SmillaMilla

Hej tjejer!

Länge sedan jag skrev här känner jag. Men det shoppas lika flitigt ändå dock. blivit molo suitar, hummelkläder, katvig miniappel set och ja i dag både småfolk och idat.

• SmillaMilla

JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jag hittade laddaren till kamerabatteriet!!!!!!!!!!!! Så nu skall här fotas Måste ju visa Sveas fina rum, efter inspiration från denna trevliga tråd

• SmillaMilla

Nu äntligen ligger lite bilder på rummet i bt. Skall upp lite hyllor och en lampa. Men det börjar bli fint.

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-08 17:56:35 följande:
    Suuuuuperfint!! Råååååsa
    Tasha78 skrev 2009-12-08 17:35:20 följande:
    jätte fint rum
    Stormis skrev 2009-12-08 17:33:33 följande:
    Superfint! Ett riktigt flickrum!!!
    Tack tjejer! Ja det är väldigt flickigt och råsa Det skall ju börjas i tid
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-12-08 18:26:10 följande:
    Hej hej, kikar in. Har legat däckad hela dagaen i sviterna av nattens magsjuka *urk* Jag och Ella låg bredvid varandra och jag vet inte vem som mådde sämst. Nu tror jag att jag måste tröstshoppa lite, hoppas på bra erbjudanden i kalendrarna ikväll
    Ush magsjuka är verkligen hemskt. Bläääää {#lang_emotions_throwup}

Krya på er.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-08 18:47:51 följande:
    Åååå så fint!!! Å rosa bord har du oxå, de finns inte på vårt ikea Så vi har köpt ett vitt med rosa pallar. Tror de oxå blir bra Tapeten e ju bara sååå fin!!!
    Nä vi skulle köpa fler sådana bord på ikea i söndags men då fanns det inte. Så fina ju.
    Busbellan skrev 2009-12-08 18:37:25 följande:
    Smilla, underbart rum Svea får!!!
    tack
    melizza skrev 2009-12-08 18:58:20 följande:
    jättefint blev det....vilken söt säng Svea har och likadan matta som Stella
    ja visst är sängen fin. Ett auktions fynd. Eller fynd kanske man inte skall kalla det Men fin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15