• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:58:35 följande:
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    usch Vet du vad aliaset är, anmäl det via mail till FL - och be familjeliv att polisanmäla personen, de har ju folks adress. El polisanmäl du o be dem kräva mannens namn av FL.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-08 16:02:57 följande:
    men samtidigt kan man ju inte låta bli att undra om det verkligen är sant eller om det bara är en nisse som har för lite att göra o vill provocera.. men fy.. hoppas det inte är tråkiga saker!har de flyttat nu?hälsa henne så gott tillbaka
    det är faktiskt en hel del tråkigheter men hon får själv berätta när hon kommer tillbaka. det är inga sjukdomar och sånt i alla fall
    Morty skrev 2009-10-08 16:03:03 följande:
    Åh stackare.... Hoppas allt löser sig. *tänker på Bubblan m famij* Hälsa tillbaka från oss allihop ifall du pratar med henne vid ett senare tillfälle. Nämen usch vad sjukt!!!
    ja jag ska hälsa
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-08 16:02:57 följande:
    men samtidigt kan man ju inte låta bli att undra om det verkligen är sant eller om det bara är en nisse som har för lite att göra o vill provocera.. men fy.. hoppas det inte är tråkiga saker!har de flyttat nu?hälsa henne så gott tillbaka
    provokation får man ju hoppas. nästan lika sjukt ändå och är nog olagligt det med.

Hälsa bubblan Butte!!!!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-10-08 16:04:46 följande:
    det är faktiskt en hel del tråkigheter men hon får själv berätta när hon kommer tillbaka. det är inga sjukdomar och sånt i alla fall ja jag ska hälsa
    usch... får kalla kårar när jag läser att det är tråkigheter.
    Pluttan & Plutten
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-08 16:04:17 följande:
    usch Vet du vad aliaset är, anmäl det via mail till FL - och be familjeliv att polisanmäla personen, de har ju folks adress. El polisanmäl du o be dem kräva mannens namn av FL.
    jag hoppas VERKLIGEN att familjeliv kollar upp det ordentligt och gör en polisanmälan med utredning som följd
  • Jes sica
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    Meen fy Hoppas verkligen det är nån sjuk person som bara villuppröra.
  • Olivers  Mamma
    *kräks* det måste ju polisanmälas, oavsett om det händer på riktigt eller det bara va en sjuk j*vel som ville provocera så skulle inte jag våga chansa
  • Tjollabolla

Jag skrev i min anmälan till fl att dom borde polisanmäla det och det hoppas jag verkligen att dom gör! Jag minns inte aliaset, jag blev så jäkla upprörd!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15