• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • h80
    Buttelina skrev 2009-10-08 17:49:46 följande:
    visst var dom jaa jag med

utan bil vet jag inte om det är så lätt. men med bil och gps var det rätt enkelt
    hm, jag tänkte ta tåget över, ska kanske strunta i det då
  • Emeli Johanna
    h80 skrev 2009-10-08 17:22:10 följande:
    Nån som har varit på katvigsalgen, är det lätt att ta sig dit?
    Vi hade gps och då var det absolut inga problem att hitta, åkte från helsingör, gick kanon! Men igår var det väldigt utplockat i allt utan 116 och uppåt, dom hade tydligen inget mer att fylla på heller, så nu var det 5 plagg för 300 dkk f.o.m idag.
  • SmillaMilla

God kväll!

Hur står det till här inne?

Jag är lite glad Har nu ringt o fått parkplats till Svea. Så nu får hon gå i parken mellan 9 o 12 varje dag. Hon kommer kanske inte att gå alla dagar. Men jag behöver tid för de andra två barnen och så har jag ju minst ett möte i veckan. Och så hade det varit skönt att kunna storhandla utan tre skrikiga barn i bland. Och damsuga.

• melizza
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 18:43:23 följande:
    God kväll!Hur står det till här inne?Jag är lite glad Har nu ringt o fått parkplats till Svea. Så nu får hon gå i parken mellan 9 o 12 varje dag. Hon kommer kanske inte att gå alla dagar. Men jag behöver tid för de andra två barnen och så har jag ju minst ett möte i veckan. Och så hade det varit skönt att kunna storhandla utan tre skrikiga barn i bland. Och damsuga.
    Godkväll

vad kul att hon fått plats....det är ju rätt skönt att få nån timma eller två för sig själv och kunna handla mm......vad söt Svea var i molo kaninerna med dem fina prickarna
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-08 18:09:37 följande:
    Gokväll tjejer!Trött efter en dag på jobbet och sen ett besök till målarfirman för att välja tapeter. Jag som trodde jag bestämt mej är helt plötsligt osäker på sovrumstapeten... Vad händer här? Vem är det ni ska polisanmäla, varför?
    Du när var det mina kläder skulle komma in??? börjar sakna dem
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • ängeln83

Godkväll girls.

För första gången denna veckan så somnade Liam tidigt. O nu har jag äntligen plockat upp Ullareds kassarna som stått i hallen sen igår

Vad händer här?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Buttelina
    Emeli Johanna skrev 2009-10-08 18:27:32 följande:
    Vi hade gps och då var det absolut inga problem att hitta, åkte från helsingör, gick kanon! Men igår var det väldigt utplockat i allt utan 116 och uppåt, dom hade tydligen inget mer att fylla på heller, så nu var det 5 plagg för 300 dkk f.o.m idag.
    vad var det för färger på de gamla velourjackorna du hittade??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-10-08 18:46:23 följande:
    Godkväll vad kul att hon fått plats....det är ju rätt skönt att få nån timma eller två för sig själv och kunna handla mm......vad söt Svea var i molo kaninerna med dem fina prickarna
    Tack tack!

Ja det skall konstigt nog bli riktigt skönt. Men varje dag står Svea o skriker när vi lämnar de andra barnen på dagis. Då skriker hon "Svea också dagis". Så parken är framförallt för hennes skull. Sen att jag får någon timme till att handla mat o städa ensam är inte helt fel.
  • Emeli Johanna
    Buttelina skrev 2009-10-08 19:06:14 följande:
    vad var det för färger på de gamla velourjackorna du hittade??
    Svart/vit och grön/röd, hittade även tröjor och suits i gul/gul och orange/blå och grön/röd även där, väldigt nöjd eftersom jag trodde det var lönlöst att hitta de "gamla" ränderna. Den grön/röda velourjackan var dock felmärkt, stod på lappen 98 men det visade sig att det var 116, så nästa vinter kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15