Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LillaÄrtan skrev 2009-10-28 20:45:30 följande:
    eller.... så har Klara pusseltröja och kjol (röd eller cerise?) och Julie drak-klänningen & pussel...
    DET låter klockrent
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 20:45:50 följande:
    Guuuud alltså vilken TOMTE hon med jackan!!!!Först skulle hon få 2300.- av nån, sen 2500.- av två småtjejer, å nu 2600.- av en familj nästa vecka  Hon vet ju fasiken inte ens vad hon skrev i mailet innan, å hennes dotter är sååååååå besviken på de här för hon skulle köpa stövlar för pengarna, ja men va fasen svarar jag " man kan inte sälja trasigt dyrt bara för att man VILL det" Nu är jackan trasig och inte värd 1900.- plus kemtvätt på 300.- alltså 2.200.- Hon verkar helt mysko alltså... Lär inte se en spänn av den damen om jag får gissa!!Förbannad så de ryker ur öronen!!
    meeen sicken sjuk jäkel {#lang_emotions_yell}
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-10-28 21:35:18 följande:
    Godafton.Jag trodde aldrig jag skulle orka o hinna shoppa nåt men men nu blev det lite iallafall.bambinidolce.blogg.se/lägger det i bloggen eftersom mitt + gått ut.Så sen hoppas jag komma mej till smilla på meandi också imorgonkväll.
    fina inköp
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-10-28 21:42:38 följande:
    Alla gör sitt här De som mår dåligt skickar jag en kram åt. Kram. Hoppas alla era sjuklingar piggnar i.Lova har fått blodtransfusion ikväll igen, nu sover hon.
    lill hjärtat {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 22:10:02 följande:
    Oki.. Vad gör jag nu då????Hon skriver: Fast vi kan ju köpa tillbaka den då vi har köpare för bra mycke mer än ni gav för den?  Jag svarar:Ja visst får ni det, då får ni betala kemtvätten på 280.- också, så 2180.- Den kan hämtas från tvätteriet på Fredag efter kl 17, när och var ska vi mötas? Jag bifogar kvitto från kemtvätten på summan och utförd tvätt vid överlämningen. Då köper vi den andra jackan vi fick erbjudande om istället.. Det blir väl bra så blir alla nöjda och ni kan sälja den dyrare..Hon skriver: Min dotter säger att hon vägrar. Så jag för över pengar till dig för lagning av hål under nästa vecka då jag reser bort i morgon och är tillbaka nästa tordag.   Min dotter har redan handlar stövlar för pengarna och även sagt till den andra köparen att jackan är såld.Hon skriver igen: Hej igen,   Min dotter har även åkt till sin pappa och kommer hem först den 6:e. Så att hon lämnar tillbka stövlarna hon köpt för pengarna hon sålde jackan för är nog ganska kört.Jag vill väl fasiken inte vänta över en vecka på MINA pengar!!! Vad ska jag göra??? Råd? Å hur fasiken hann hon handla stövlarna??? Bara massa ljug och båg hela tiden!!
    jag hade skrivit typ:

jag skiter fullständigt i om din dotter köpt stövlar eller ej! jag SKA HA mina pengar tillbaka senast fredag! Du är din dotters förmyndare så då får ju du ta ansvar. Jag ska ha mina pengar sen hur ni löser allt annat bryr jag mig inte om!
    VAR OCH NÄR ska vi träffas?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 22:16:18 följande:
    Är jag för brutal om jag skriver...Sluta drabbla och för över pengarna! Jag struntar i din resa faktiskt jag ska ha pengarna för lagningen av hålet och det NU!! Annars får du ta tillbaka jackan för 2180.- oavsett vad din dotter säger och tycker!!
    nä inte alls för brutal
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 22:18:17 följande:
    TACK!! Precis så ska jag skriva!! Jag e så förbaskat mesig!!
    ja det är du du är för snäll gumman!! ryt till!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 22:25:34 följande:
    Nu skrev jag ett ilsket mail!! Usch vilken människa!!
    bra gums! vilken energitjuv {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 22:31:01 följande:
    Får se vad hon svarar! Jag gav henne 2 alternativ..
    hoppas att det blir ett svar du vill höra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15