Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Incommunicado skrev 2009-10-29 14:21:26 följande:
    Hej i tråden, kikar in efter bvc, Adrian går upp fint i vikt o allt är lugnt.
    vad skönt {#lang_emotions_sunny}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2009-10-29 14:25:16 följande:
    näe, det kan ju bero på märke och modell oxå...
    mm sant
  • Buttelina

åh är lite orolig för lillebror...

han har feber ca 39grader så inte så farligt. han har grym hosta och klagar nu på att han har ont i halsen och i benen {#lang_emotions_undecided}

• Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-29 14:30:37 följande:
      Åååååååååååååh pölsekärringar!!!!!!!!!!!!!!!  Tack för finfina presenten till Adrian, tur att jag blivit överbjuden på T varje gång jag försökt köpa den hittills! Nu blev både maken o jag glada! TACK!!!!!!!!
    {#lang_emotions_heart} det var svååårt att lista ut vad man skulle köpa till dig
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-29 14:30:48 följande:
    nämen lillebror, det låter ju inte alls bra.
    nää hoppas bara det är vanliga influensan. hostan låter som bronkit {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina

Symtom

Luftrörskatarr ger samma symtom som en förkylning med hosta. Det gör ont i halsen, du får kanske feber, snuva och ibland också ont i muskler och leder. Ibland gör det ont bakom bröstbenet, särskilt när du hostar. Hostan kan vara torr och retande eller slemmig.

Ofta ökar slemproduktionen, och därmed hostan, i slutet av infektionen. Detta är naturligt och ofta ett tecken på att kroppen håller på att göra sig av med infektionen.

Om det bildas mycket slem eller om luftrören reagerar med kramp kan det bli svårare att andas och det kan höras ett pipande ljud från luftrören.

hmm läste detta om bronkit... ja det måste vara det...

• Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-29 14:38:20 följande:
    Vad skoj *rättar* Mycket S V Å R T
    jaaa jag blev skitnervös varje gång incom länkade till nått köp hon gjort på t
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-29 16:09:45 följande:
    Butte - vad tråkigt meed lillebror, hoppas han kryar på sig snabbt!
    tack söta
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-29 19:49:48 följande:
    UUUUUUUNDERBARA PÖLSEKÄRRINGAR!!!!!!!Tusen tack för dom tok fina kläderna som kom till Meja idag, ni är verkligen helt underbara här i tråden, blev alldeles gråtfärdig när jag öppnade paketet.
    {#lang_emotions_heart} så lite så gumman sööt hon är
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-10-30 07:14:15 följande:
    God morgon tjejer!!Här går vi fortfarande på sommartid så barnen har varit vakna ett tag
    ahh är det därför mina barn vaknade så tidigt idag men jag är GRYMT utvilad. har fått sova en hel natt för första gången på typ en månad {#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15