Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-13 19:27:33 följande:
    Usch fy.... Vad hemskt! Han måste varit jätterädd... Tur att det gick bra. Du gjorde oss alla rädda!
    Japp! Nu ska man bara återhämta sig och bli som vanligt igen Låvar att inte skrämmas mer.. MEN.. salg och jag går inte riktigt ihop..

Första salgen så gick ju {#lang_emotions_heart}mamma{#lang_emotions_heart} bort.
    Andra salgen utan anmärkning
    Tredje salgen ramlar Ida o får hjärnskakning o knäckt näsa
    Fjärde nu detta..

Den där danska morotsodlingen kanske är mer min grej {#lang_emotions_undecided}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-13 19:28:22 följande:
    Usch stackarn, det är ju hemst att bara vänta och inte få veta något
    ja fy att dom säger så bara
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 19:31:36 följande:
    Godkväll, har precis mumsat på tacos Ser ej fram emot kvällen...dags för dulcolax igen Drar ut på det hela tiden...borde ge henne nu på en gång *suck*Bubblan - Så härligt o "se" dig Hoppas återhämtningen går snabbt och att du slipper men! Jag fick den fina IdaT-overallen i förrgår förresten Du kan lämna toppomdöme på den säljaren (om/när du nu har tid/lust att lämna omdömen) Åter igen TACK så mycket för hjälpen med den
    hej.

å va bra att den affären funkade bra, hade totalt glömt bort den {#lang_emotions_embarassed} ska lämna omdöme snart på henne
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 19:37:56 följande:
    Ja och visst var det i våras som du mådde så dåligt? Du var yr och hade svårt för att andas??
    Ja jag hade ju nån inflammation runt lungorna då.. Ja du ser ju

Får nog skicka bud nästa gång.. Nån som vill handla upp en tiotusing och bära hem det åt mig?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 19:41:15 följande:
    Ja jag hade själv glömt den Saknar däremot ett paket nu igen Denna gången från Funkybaby, har alltid fått snabbt därifrån innan men detta är skickat 29/10 o än har det inte dykt upp Ingen jättesumma...men några pyttiga småfolkisar som jag SÅ gärna vill ha ju Får ju inga paket i lådan längre...alla aviseras så jag har varit på mitt utlämningsställe o letat, fick t.o.m gå bak själv o leta på hyllorna men ingen tur där
    Ååå Hoppas det dyker upp! *håller tumsen stenhårt*

Hur e de med Maia? Ja med digåxå förstås?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 19:51:49 följande:
    Maia ska jag som sagt precis ge dulcolax...det är samma visa om o om igen...inga provsvar har kommit än, ska ringa hennes läkare på måndag.Annars mår hon oförskämt bra, inte minsta lilla förkylning eller astmabesvär men mamma däremot låter hemsk...jag har nu lyckats åka på lunginflammation. Men säg det jag inte lyckas med?? De fick först för sig att jag hade fått proppar i lungorna så det blev ett utdraget sjukhusbesök med röntgen och skiktröntgen...o de skrämde upp mig rejält men allt såg ok ut.Förutom det ligger mitt blodvärde på 97 så jag är så yr, huvudvärk o trött hela tiden...pulsen är skyhög och äggvita i urinen men de kan inte avgöra om det beror på lunginflammationen eller havandeskapsförgiftning så nu är F som en vakt här hemma...minsta lilla jag blir yr så far han fram...stackarn. Så ja...läget är väl som så att jag förväntar mig en bebis innan jul...men jag ska försöka knipa så länge det går!!!Hur länge tror de att du kommer ha besvär efter stroken? Alltså hur lång tid innan du kommer bli fullt återställd? För fullt återställd blir du väl? Kommer din man få vara hemma med Ida nu eller måste du ta hand om henne själv medans han är på jobbet???
    Låter som det är rätt oki med Maia men sämre med dig

Har du åxå farit omkring på sjukhus stackare, å gravid e  du åxå *krama* Vi ligger rätt lika i blodvärde du o jag då, vet hur trött man blir {#lang_emotions_undecided} Hoppas du piggnar på dig snart, å inte så länge kvar till du får gosa med lillebroren ju *mysit*

Dom vet inte nåt om nåt hur jag kommer bli efter detta, jag har ju dock blivit nästan helt normal på bara dessa dagar så det bådar gott   Ida är hos farmor på dagarna då jag ska vara på ett rehab hem under veckorna å sambon jobbar.. helg permis nu
  • RååSa BuBBlan

nä nu måste den här skruttiga tanten vila ett tag..

cu sötisar och TACK för alla gulliga ord i min GB och här i tråden *me löv jo*

• RååSa BuBBlan

go morron! Vilken känsla att vakna HEMMA Har nosat igenom mina salgköp lite lätt åxå och va massa fint jag hittade {#lang_emotions_sunny}

Händer här då?

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-14 10:34:13 följande:
    Go morron! Åh, är du hemma? HUr är det?
    ja jag fick permis över helgen :) domskickade mig till rehab hemmet i sköndal igår men jag bröt ihop totalt och ville hem så nu får jag gå där dagtid men bo hemma *glad*

mår rätt oki faktiskt. allt bra meder?
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:39:36 följande:
    Nej, de gäller den! Har ni oxå den!? Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!?
    vilken jäkla målare
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:42:39 följande:
    HEEEEEEEJ!!! Har inte riktigt förstått vad som hänt men en stroke va de iaf om jag fattat rätt, otäckt!!! hur mår du nu!?

ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :)

måste vila en stund igen känner jag..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15