Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jojoa75 skrev 2009-11-03 08:39:07 följande:
    Ja jisses, då är det ju ännu svårare.. när förutsättningarna finns kvar. Eller missförstod jag nu? Ni har kanske redan valt att hoppa på att flytta nu?Kan tänka mig att det är lite jobbigt att prata med tonåringen..
    Ja alltså... Vi fick så dåliga bud att vi sa nej och att vi bor kvar, mycket hänger ju på pengarna liksom.. Nu när man får ihop det och huset står kvar blir det en omställning igen, man bosätter sig ju mentalt nånstans, tror vi har "bott in oss" 3-4 ggr nu i det huset å sen har det inte funkat med andra saker.. Vet inte om man ska ändra sig igen? Eller bo kvar här.. Antingen rör vi oss nu eller när E gått ur 9:an vilket är 3 år fram.

Blir halva boendekostnaden där borta, man kan ha två bilar..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-11-03 08:29:46 följande:
    Jag måste oxå prova nästa gång, så man är lite inne.... Stod där inte 6.90 kr på skylten??
    Värsta fyndet
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:32:35 följande:
    Jodå -de kostar 6,95 men jag handlar alltid 4 packen för 19,95 istället..Alla förbrukningsvaror handlas på Gekås för vår del- inte för att vi sparar ett skit på att göra det eftersom jag alltid släpar hem leksaker och annat kraffs samtidigt Stoffe brukar säga att vi måste ha Sveriges dyraste tandkräm
    Ha ha ha

Men leksaker är ju åxå förbrukningsvaror
  • RååSa BuBBlan
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-03 08:40:45 följande:
    Så är det för mig för jämnan med och ibland så får jag inte vinstmejl då jag vunnit en aktion & överbjuden mejlen kommer typ aldrig heller Ser att ni pratar ullared programet jag tvingade sambon och se det igår och jag skrattade så tårarna sprutade...familjen i tältet som shoppade för ca 50 000 var ju såååå roliga.*fnissar*Jag blev däremot så sugen själv på att åka och fynda julklappar till barnen. Godmorgon tjejer föresten.....
    Men det måste dom ju fixa!! Kan ju bli värsta missförstånden i en affär om man inte får mailen {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-03 08:55:39 följande:
    Äsch jag har mejlat dom och då fick jag till svar att jag måste ha angett fel mejl adress *asg* jaha nämen vad bra eftersom hälften kommer fram. Kundservice är inte deras grej.Så nu har jag fått ut lite möbler på blocket *puuh*funderar på om det är lönt och sälja den lilla tv som blev över eller inte...*hmm*
    Jag har åxå mailat dom, inte fått svar än iofs men ska bli intressant att se va de svarar.. För den kostnaden dom tar ut så SKA det fungera, annars får dom ett mail om dagen utav mig framöver

Dags för frulle och husfunderingar här..

Cu senare sötisar..
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 15:02:44 följande:
    maxen ligger på nästan 40grader nu igen.....å har kaskadkräkts upp välling å å den lilla yoggi hann fick i sig...e juh trött å slö å typ knappt ngt kiss i blöjan....3dje dygnet nu...ska man ringa barnakuten lr vc å höra...vill juh inte att han blir uttorkad
    Ja ring in tycker jag!! Hellre en gång för mycket..

*kryapådigkram* Från Bubblis och mig {#lang_emotions_heart} Stackars liten som e så dålig
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-03 16:09:16 följande:
    bubblan fiiiiiina ida i bildis
    Eller huuuuuuuur

Fasiken va nöjd jag blev här   *skitlycklig*

Tack sötaste du för den suiten, jag älskar den {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-03 16:12:41 följande:
    vad kul att du blev nöjd!! ser ju ut att passa ett tag
    Skiiiiiitnöjd

Ja va lååååång den va!! Bara bra iofs   Den kommer vi nog älska ihjäl, fy tusan vilken gosdress {#lang_emotions_heart} Tack igen sötis {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan

Mårning {#lang_emotions_laughing}

Jädrans va jag e trött alltså Men de struntar jag i fulltsändigt för jag e såååååå nöjd med senaste dygnet

Tack allihopa för en underbar dag {#lang_emotions_heart} Finaste kläderna, bästaste tjejerna och tom SOL!!

• RååSa BuBBlan

SMILLAMILLA--- Jag har en handihand klänning till dig så du vet {#lang_emotions_sunny} *såååå fin*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15