• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-29 08:23:13 följande:
    ja jag såg, la ett par byxor i varukorgen, men stängde ner hela sidan. sitter nu på händerna har du shoppat?
    Jag la 4 par i korgen men gjorde som du och stängde ner
    Vet ju att jag kommer vilja ha nyheterna som kommer i vår sen, men man kanske ska klicka hem nåt litet par
  • jompa

Hej tjejer.
    Finns det någon julkalender tråd i år?

Måste ju se om man kan göra några fynd

• jompa

Hej tjejer
    Längesen jag kikade in och inte har jag shoppat under tiden heller
    Semester idag och ska iväg sen och kolla på mina små när de lussar på dagis.

• jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 09:39:42 följande:

God morgon!
    Hej vännen
    Hur är det med dig? Hur går det med flytten, tar du det lugnt?
  • jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 09:45:54 följande:

Mysigt med lussande på dagis

Med mig är det bra Trött som tusan bara! Med flytten går det bara bra, tar dt rätt lungt o packar nån kartong per dag bara Bara en vecka kvar nu sen ååååker vi *längtar*
    Åhhh vad glad jag är för din skull att ni äntligen kommer iväg.
    Med oss är det oxå bra, ungarna växer och busar som vanligt
    M är ju som hon är, bestämd och lite mer bestämd.
  • jompa

Godmorgon tjejer.

lillronya skrev 2009-12-20 08:59:12 följande:
    JAg ska åka och månadshandla mat idag. Suck...Har kommit en del snö inatt igen och jag har världens minsta bil. Blir till att glida försiktigt fram idag.
    Oj månadshandla, hur mycket få du inte handla då? Måste ju bli massor.
    Jag veckor handlar och tycker jag behöver mycket

En fråga, de här basplaggen från Molo, kommer de bara i små stl elelr kommer de i större än 92?
  • jompa

GOD JUL ALLA GLADA PÖLSEKÄRRINGAR!!!

Hoppas ni alla får mycket paket med danskt innehåll, eller ja i alla fall era barn

• jompa

Tjejer
    Är det helt kört att hitta hösten Molo lurv (brasil blue) i stl 92 utan luva någonstans?
    Jag är ju sent ute med att veta vad jag vill ha som vanligt. Gillade att det var en turkos till en tjej.

• jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-12-27 20:36:28 följande:
    Jag kämpar på...orkar väl stå på benen sammanlagt en timme per dygn typ. Har på en vecka gått upp 10(!)kg!!! På hela graviditeten har jag annars bara gått upp 8 så jag har verkligen svällt upp som en ballong nu! Bara vatten enligt läkaren...mina ben och fötter går inte att känna igen...har ultraljud och kontroll imorgon så vi får se då vad domen blir. För min del får de gärna plocka ut honom efter nyår...jag orkar inte med detta mycket längre till Har haft lite blödningar igen men inga värkar så jag är ju rädd att det inte kommer starta av sig självt igen på bra länge...Imorgon föddes Maia...alltså på den dagen i graviditeten
    Oj det måste ju göra fruktansvärt ont om du fått så mycket vatten. Hoppas verkligen du inte behöver gå längre än nödvändigt, men i alla fall över nyår.
    Hur många veckor tidigare blir det då?

Hej ska jag kanske säga oxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15