Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-08 21:33:55 följande:
    Var nära att bunkra, men nån idiot (ursäkta) la bud på den. Kommer ju lätt att gå för mer än 199 kr ! (är det Flock...? alltså säljaren, inte idioten )
    Japp{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-08 21:41:22 följande:
    Smultron: Misstänkte det. Åh, att jag det inte visste, då hade jag lätt paxat den i tisdags! Eller jag visste nog, men var så inne i Katvig att jag inte tänkte på det. Idag jobbade jag officiellt min sista dag! Har dock lite kvar att pyssla med, men på det stora hela är jag klar. Så vad tror du om en play-date nån dag snart framöver? Karla kan ju behöva tuffas till av Max .
    Absolut Kanske kan vi komma till Varberg{#lang_emotions_dreamer} Jag måste ändå dit och koppla ur airbagen snart..
  • Smultronhjärta

Och för att spamma tråden så har maken precis berättat vad fåglarna i Molos fågelprint heter*ornitolognörd* En av de snyggaste fåglarna pryder tydligen detta lilla tygstycke: skäggmes och sen var det visst någon stenknäck också{#lang_emotions_dreamer}
    Sen la han till att pippifåglarna visst är danska också

• Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Underbar höstdag idag, jag måste nog plocka fram min svenska 80talspop nu..lyssnar alltid på det när det är höst*ingen aning varför*

Flock skrev 2009-10-09 08:07:40 följande:
    God morgon! Hann inte titta till er igår men idag hoppas jag att jag kan sitta här o prata lite Har fått ut lite på T igen så jag kan fylla på saljkontot. Får hoppas det går bättre än förra gången iaf.. Melizza: Så fin din dotter är i rosa vovvar!! Smultron: Så gosig Max ser ut!  De gröna byxorna, är de velouen från Lindex?? Är det det så, får jag kanske ta o pröva ett par fast där inte är några fickor. Väldigt fin färg ju! Incommunicado: Pappa o Damien ser ut o ha en mysig lekstund.. Fin småfolk! Duntoffla: Så söt han är! Men det gör lite ont i mig när jag ser de blodiga fingrarna.. Hos oss går det plåster i tid o i otid.. Smillamilla: Så fin hon blev i ninerna!!!
    Tack! Velouren är från Åhlens, som för övrigt har velourbyxor i en annan fin grön färg och en djupblå
    Såg din sötnos posera i en auktion-hur söt som helst
  • Smultronhjärta

Helt ot men är det någon som vet var jag kan beställa en Bumbo fraktfritt?
    Vill inte släpa mig till affären eller rättare sagt...jag orkar inte göra det

• Smultronhjärta
    Saraia skrev 2009-10-09 09:51:03 följande:
    alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???
    Jag hade tagit 62- Lova är nu snart 7 veckor och hon har haft 62(och 56) i ett par veckor redan. Det är bara ärmarna som får vikas upp lite
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:36:30 följande:
    Ja de sa ju till mig att Maia var en pojk Det är därför jag inte ska göra könsUL utan 3D/4D där jag kan se TYDLIGT vad det är Har tid på tisdag *IHHHH*
    Då ska lille Pedro granskas Du sitter ju i samma sits som Incommunicado om det verkligen är en liten Pedro- fast massvis med flickiga kläder istället
  • Smultronhjärta

Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt
    Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa:

www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fiche-produit/p/topsit-plus/[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&cHash=e823ec9844

Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15