Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:33:45 följande:

Go dagens Va åxå och spanade på Kappahl faktiskt... Kjolarna va kanonfina och snacka om Molo copy   Köpte inget dock utan gick nöjt hem med mitt lurv paket  Nu är hallen härligt lurvig igen!! Käkat lunch för en halvtimme sen och jag är alldeles yr i hövvet... Va sjutton blir de så för? Allt bara snurrar...
    Jag har Kappahl-förbud just nu. Allt coolt jag handlat där har förvandlats till mos i tvätten. Så himla dålig kvalitet. Sabla snygga velourisar dock!
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 13:33:12 följande:
    Jag menade dessa www.kappahl.com/ProductImages/KAW_212787_F_1.... Och de har tre för två på några plagg i Miffyserien
    Linnea hade Miffy-leggingsen blektes i första tvätten och själva gostyget på Miffy på tunikan började försvinna efter andra.

Jag är lite sur på Kappahl.
  • saturnina

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:37:23 följande:

Har inte heller nå vidare bra erfarenhet av dem  Men velouren verkar riktigt mysig faktiskt
    nej, man vet ju aldrig, det kan ju ändra sig.

Jag har köpt en hel del strumpbyxor på både Kappahl och HM och vilken skillnad. HM är suveräna jämförelsevis med Kappahl som noppar och går sönder.

Gustav har mörkblå starskallingar som .. hm... ja, mörkblå är de inte längre i alla fall.

Sen köpte jag löshårsfläta förra veckan som är som ett diadem - för barn, supergulligt. Själva flätan började lösas upp innan jag ens hade satt det i Olivias hår.

Nä, det är ett under att de har kunder faktiskt.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 13:38:33 följande:
    Håller med-Lindexvelour håller sig mycket bättre men de har ju inte vett att skaka fram några turkosa velourisar ju
    Nä, det är ju det som är problemet - man kan inte låta bli. Men jag har köpt turkos velourleggings på meandi istället.
  • saturnina

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:42:47 följande:

Förstå du inte har dom som favvisar öh *trist*
    Haha, men nu har jag gnällt färdigt, jag lovar.
  • saturnina

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:44:25 följande:

Nä mste lägga mig ner en stund här tror jag.. cu..
    Ja, ta hand om dig, du har nog stressat för mycket.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 13:46:37 följande:
    De är lite puffiga vid fickorna men jag köpte de till Max Inte ens makens "bögradar" reagerade när jag frågade om han tyckte de var tjejiga så det är nog lugnt
    bögradar *asg*
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 14:37:12 följande:
    Åhhh så fint! Kul med ullared, vi far dit 6 november o köper julklappar
    Åh, jag var där för ett par veckor sedan. Helt själv. Bara busade dit utan att säga något till nån. Inte ens min man.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15