• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

saturnina skrev 2009-10-23 10:42:15 följande:
    Han är 107,5 cm och väger 19 kg.
    Ok tack. Jag som hade hoppats att det skulle räcka med 110. Nu blir det till att prova.
  • Helle
    saturnina skrev 2009-10-23 10:42:15 följande:
    Han är 107,5 cm och väger 19 kg.
    Förresten, får jag kika in till dig?
  • Helle
    saturnina skrev 2009-10-23 11:02:25 följande:
    Självklart, har lagt in dig. Katvigtröjan 110 är lika lång i ärmarna som hans Molo regnbågströja i stl 104, men mycket smalare.
    Tack Jag gillar i och för sig smala till Philp då han är en smalfis. Väger väl 17.5 kg el nåt sånt, men ska prova nu. De kom precis Jag hoppas att 110 räcker annars får det bli randig i 116. 
  • Helle
    saturnina skrev 2009-10-23 11:23:53 följande:
    Jo, det räcker nog. Gustav kan ju ha den nu fast den sitter tajt. Men jag hade liksom köpt den för att lägga undan den till efter jul.
    Då känns det lite surt. Fast det är snyggt med tight om barnet själv känner sig bekvämt i det.
    Jag hade skippat pussel till min kille just p g a rynket, annars är den jättefin.
  • Helle
    saturnina skrev 2009-10-23 11:51:39 följande:
    Har lånat hem den. Superfina tapeter!!!  Nope. Min käre make vill inte ha ränder heller. Ska eventuellt ha deras småstjärnor i Gustavs rum. I mitt eget nya kontor ska jag nog ha duros magnolior på en vägg och resten vitrandigt. Sååå fina och billiga!!! Olivias rum är svårt. Rosa småstjärnor eller älvor.
    Vi har småstjärnor i Gustavs rum och det är såå fint. Limegrönt med vita stjärnor och sen har vi ljus tapet på de andra två väggarna
    Låter fint till ditt kontor. Jag håller på med mitt också och där ska jag ha en ljus tapet som skiftar i silver och en likadan randig.
  • Helle

God kväll

Vad lugnt det har varit här idag då Själv sitter jag här och snorar i soffan och tycker synd om mig själv. Stora sonen sover borta idag och minstingen sover så det känns ju lite surt att man inte har ork till någonting. Men men soffan är skön den också och snart blir det film.
    Ingen shopping alls vad jag förstår, tänk vad pengar det kommer finnas sen om det inte blir någon salg
  • Helle
    G l o r y skrev 2009-10-25 12:39:21 följande:
    En liten fråga ang katvig´s vinterkollektion. Tänker på miniapple tröjan är den normal i strl?
    Jag tycker att den är normal men lite smalare i modellen. Långa ärmar. Jag har 92 till G som är ca 86 och 13.5 kg och 110 till P som är ca 108 och ca 17.5 kg. Då är det växtmån men de sitter tight på kroppen. Så ingen loose fit direkt. Den randiga upplever jag som något mindre än miniappeln men inte riktigt lika tight.
  • Helle
    THEA och Grodan skrev 2009-10-25 12:47:30 följande:
    Helloooo, inte så aktiv jusst nu eftersom jag har köpstopp, måste ju spara till salg, blir att ta tag i T idag med
    Passar på att säga grattis. Vad roligt Vet hur kul det är när man har kämpat. 
  • Helle

God morgon!

Buttelina skrev 2009-10-25 22:49:32 följande:
    joo men det var ju dig haha falköping?? där har du bott? var bor du nu?? jag hängde mycket i dom trkaterna när jag var liten så fint där
    Därifrån trakterna kommer jag. Även om jag inte bor där nu.
  • Helle

Morning God vill jag nämligen inte säga att den är. Huvudet är fortfarande fullt med snor och känns som en uppblåst ballong. Philip har haft feber i natt och varit uppe säkert sex gånger och sen toppades det med att Gustav vaknade klockan fem. 

Men, men ... nu sitter vi här framför tvn och kikar på Nicke i a f
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15