Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

fast jag hoppas att det blir vanligt nästa gång vist när jag tänker efter var snittet perfekt ändå men isåfall ska det vara planerat inte akut

• Tasha78

jag måste bara fråga en sak till hade ni det bubbligt på vissa ställen där ärret är

• Tasha78

jo jag är tacksam att det finns de tog blodprov på henne 5 gånger medans hon låg i magen innan de beslutade för snitt

• Tasha78
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer! Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    uh kramis
  • Tasha78
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 11:22:54 följande:
    BLÄ sitter ju bara o gråter. VARFÖR? vill ju inte ens ha fler barn. Någon som kan förklara detta?
    fast det spelar nog ingen roll att du inte vill ha fler du har ju ändå förlorat något som du och gubben har gjort, hoppas du mår bättre snart
  • Tasha78
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 11:29:12 följande:
    Haha Milo såg bilden. "Jag ha määä sån saur!" Undrar om hon har fler.
    de finns på ebay annars med
  • Tasha78

denna tråden är underbar fattar inte varför det varnas fram och tillbaka jag är speciellt tacksam till personen som tipsade om kaninkappan på blocket

• Tasha78
    Everlonn skrev 2009-10-20 17:47:18 följande:
    Vassego
    springer du på hängselbyxor med kaniner får du tipsa om dte med
  • Tasha78

ärligt talat som gav jag 900 vågade inte pruta och vill verkligen ha den och hon säger att den är ny så jag får lita på det, är det någon från tråden eller blir man anmäld då

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15