Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

inte min klinik men jag har också varit där

• Tasha78

Håll tummarna att postisen kommer med en underbar kaninkappa idag

• Tasha78

Rååsa Smurfen skrev 2009-10-22 10:55:00 följande:

åh har du köpte en sådan nu ,bra köp för den är underbar  var köpte du din ? vilken stl ?
    på blocket 98

fast den kom inte idag hoppas den kommer imorgon då
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-22 12:04:07 följande:
    Nån här? Vad kan man ta i köp nu för en lammtröja med knapp i fint skick?
    jag köpte nyligen en ny på t för 250 tror jag det var eller 200
  • Tasha78
    splitends skrev 2009-10-22 13:30:24 följande:
    hejhej va är dte för spec med danska kläder? har sätt den hrä tråden länge och funderat . men dte fanns ingen förklaring i TS rutan. och en annan fråga. om någoin kollar på unga mödrar från danmark? den mammasomheter stina som precis ska döpa sitt barn har så himla fina nalle puh o hans vänner nappar.. ingen som vet vart man kan få tag på dem?tanx
    ebay har jag köpt mina på
  • Tasha78

1 och 1 är 3 skrev 2009-10-22 15:30:49 följande:

Tillbaka efter tårtleverans och hustittning Vs lillebror fyller 20 idag så han skulle bjuda på tårta på jobbet, jag fick leverera. Sen va vi en sväng i huset och kollade, nu kaklas de badrum, blir sååå fint!!! Menar ni på allvar att de kanske tom är salg redan nästa onsdag!? Isf borde datum ju släppas idag... senast!! Då får vi flytta vår busfabriken tid, vi som planerat in den såååå länge, bara sisådär 10,5 månad efter julklappen Smilla: En personlig kontakt på dagis är väll viktigt för ALLA barn, ett barn med särskilda behov/traslig bakgrund är det väll ännu viktigare hos. OCh att du och assistenten inte träffas regelbundet låter ju skumt... Tjolla, Skönt att ni fått rätsida i munnen hans, belöningen satt fint kan jag tänka mej
    får jag titta in till dig
  • Tasha78

Liljan har ni kollat upp så hon inte är för trång så att det gör ont och att det är därför hon inte vågar

• Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-22 21:36:22 följande:
    Hoppsan då! Det gick alldeles utmärkt att sätta 299 i köp nu på lammtröjan. Nu är den såld.
    wooow grattis och va billig min var då hade jag tur
  • Tasha78

min kaninkappa kom inte idag heller och den skickades i onsdes är inte det lite lustigt

• Tasha78
    Tasha78 skrev 2009-10-23 13:03:51 följande:
    min kaninkappa kom inte idag heller och den skickades i onsdes är inte det lite lustigt
    uh fick precis mail den hade inte blivit postad än så det var skönt vill inte att den försvinner
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15