Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Åhhh i dag fick jag fin fin post. Skall se om jag kan lägga in lite bilder.

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 17:09:23 följande:
    Fyyyy tusan rent ut sagt!! Småfolks lurven va UNDERBAR!!!  Riktigt djupröd och bara helt lövely!! Tom gubben sa " Å Tjena vilken fin jacka "
    Oj det var ett bra betyg! {#lang_emotions_surprised}

Vill se live bild på kapet!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-11 18:27:13 följande:
    Hej hej. Kikar bara in lite snabbt. Orkar inte sitta här ikväll...mår inget vidare. Ligger självklart inlagd, imorgon ska jag få järn intravenöst och tillväxtul, ständiga kontroller av blodtrycket och urin blir det. Bt låg på 166/90 när jag kom in och nu efter vila låg det på 157/85 så de misstänker ju starkt havandeskapsförgiftning men vi får se hur det fortsätter, kan ju bara vara stress. Ska iaf hålla mig ifrån datorn lite...flimmrar bara för ögonen ändå. Ville bara avlägga lite status till er och kolla så jag inte missar något viktigt fynd eller så
    Oj oj läste tillbaka precis.

VILA nu så att ungen håller sig inne ett tag till. KRAM
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-12-11 19:38:07 följande:
    jaha så åkte jag dit på fiiiiiiiina molo klänningar idag, airbrush
    alltså vilken är det?
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-12-11 19:50:28 följande:
    kanske tittar in senare flickor, skall lägga barnen och sen har jag typ 35 paket att packaVill bli färdig idag för imorgon är det städa och sen på söndag fyller Jessie 2 årMan tror knappt att det är sant, tiden går såååå fort nu
    Blä för att packa paket. Men kul med en 2 åring. Här blir det också kalas i helgen, har en liten här som fyller tre. Så massa kalas och glöggkvällar nu ända fram till jul.
  • SmillaMilla

Snälla tjejer snabbt svar nu!

Molos birdie fåglar leggins. Stora eller små? Svea rund o go på 92 lång kan hon ha 104?

• SmillaMilla
    Preggi skrev 2009-12-11 21:01:49 följande:
    Hur lång är hon? Matilda har 104 hon är 96 lång och normaltjock.
    92 lång Hur sitter 104 på henne? Blir de blekta lätt?
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2009-12-11 21:12:44 följande:
    Jag har bara provat våra på aldrig tvättat... De är lite vidare än tex babuska men de sitter bra på henne. De är absolut inte stora.
    Tack för svar. Men hjälp vad svårt. Hoppar nog över det
  • SmillaMilla
    modestyclara skrev 2009-12-12 20:36:15 följande:
    Tror ni en normalstor treårig kille kan ha 104 i molo-tröja? Han har en 116 som är stooor som en klänning så jag hade tänkt 110 men det kanske går att klämma ner honom i en 104... *funderar*
    har en treåring här som använder 104 i molo o då är de liiite stora.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15