Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2010-01-05 08:36:00 följande:
    Jag tycker Molo
    Buttelina skrev 2010-01-05 08:35:05 följande:
    åhh svårt!! tycker molon är finare men katvigen har finast passform på liten bebis! mycket hjälp va 
    Ja hade molon funnits i rätt stl hade jga köpt den. Men nu blev det katvigs boilersuit i lila/vit och randig mössa till. Blir superfint.

OCH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA katvigs lila/vit zip tröja till Svea! TACK för tipset butte!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-01-05 08:29:58 följande:
    Åh fiiint!! Jag måste verkligen ta mig ner och hämta me&i paket som ligger och väntar (och paketet från små vi )
    Åhhh vad har du beställt?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-01-05 08:48:39 följande:
    Från me&i har jag beställt svarta och gröna velourtights, pussgrodetunika och molntröja. Från små vi massa NS Blå och röd hood, bruna byxor och blå långärmad t-shirt
    Låter fint! De bruna ns byxorna är en klar favvorit här. Så snygga o sköna!
  • SmillaMilla

Åhhhh vad kalllt ni alla har!

Har nyss varit ute med alla mina o grannarnas barn. Underbart ute. Massa snö (riktig bomullssnö), minsu 7 grader och det snöar så där lätt, snöflingorna liksom glider ner, solen skiner....

De stora barnen fick äta korv med bröd ute o de små inne. De små ligger nu i sina sängar o testar mitt nyårslöfte (bättre tålamod).

• SmillaMilla
    barbamor skrev 2010-01-05 11:20:28 följande:
    Den är ju fina allihop!
    Oj jag gillar dem inte alls. Kanske jag skall hålla tyst
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-01-05 11:54:21 följande:
    Heeelt ot, men barn är så söta. Småttarna sitter här bakom mej och pratar. PLötsligt säger E: mamma de e bluna som pekkakakor och pekar på sina ögon.
    Åhhh så sött!

Svea har i dag sagt hela dage: "Jag är inte Svea, jag heter Pippi långstrump".
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-01-05 21:00:01 följande:
    Finns ju massa snygga, vilka färger har du tänkt dej?
    Jag vill ha någon lantlig i blommigt, vit botten, turkost och rosa.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-01-05 21:08:48 följande:
    Hum, svårt o pricka in alla dom färgerna ju Har du kollat Sandbergs? Dom har ju massa fina tapeter.
    ja sandberg har jag tittat på.

Nu lutar det lite åt boråstapeter, linne, en turkos med vita blommor på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15