Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Incommunicado skrev 2009-10-27 23:21:08 följande:
    ja de finns, Klkids brukar ha IdaT, även lyckylitleme och elvasmåtrol t ex, men vilka som tar in vilka stlkar vågar jag inte gissa. Köpte den här på T till Adrian idag - inget storfynd direkt då matadorkids säljer den för 249 kr såg jag, men ändå:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10087...Har en sedan tidigare till Damien i juniorstlk.
    Å vad fin!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Flock skrev 2009-10-27 23:24:30 följande:
    Hallo! Precis hemkommen och tänkte titta in här o kolla om Molo har hört av sig ang datum.. HAr de det??
    Va! Är du vaken?!
    Inget säkert datum, men ryktas 4-8 november.
  • lillronya
    Love Isac skrev 2009-10-27 23:24:16 följande:
    Då e du som jag då....vet att det ska finnas eller ja tror det iallafall men vet inte var???;0)Ajja får väl se om där är någon annan som svarar mig...mest troligt imorgon då jag väl snart är den enda dåren som hänger på FL när väckarklocka ringer om ett par timmar!!!!=0)Borde verkligen lägga mig nu...men det är så svårt när man bara är halvtrött...Blir så trött på mig själv att jag blir såhär varje gång jag ska börja 7.00 dagen efter....*suck*Tack för svar iaf!!=0)
    Jag borde också sova nu. Jobbar ju med jour och borde ta tillvara på de timmarna som är lugna.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-10-27 23:27:17 följande:
    Ja det är inte ofta jag är vaken så här sent HAr varit på mammaträff så det blev sent Nu när jag kom hem var datorn i gång och då var jag bara tvungen att kolla om salgen är spikad..
    Klart man måste kolla!
    ChokladMoshin skrev 2009-10-27 23:27:53 följande:
    Gonatt på er!!!Hoppa inte upp alla salg pengar nu!
    Godnatt
    Flock skrev 2009-10-27 23:27:55 följande:
    Du borde verkligen passa på och sova ut!
    japp det borde jag.
    Nu ska jag natta iaf.
    Ses imorgon!
  • lillronya
    Love Isac skrev 2009-10-27 23:33:42 följande:
    Ja det är klart det borde du ju!!=0)Sov gott!Tips på enfärgade strumps i glada färger till kille på 6 år mottages gärna!!Ska passa till molo,katvig&småfolks kläder...Tack!
    HAr inte pop i de storlekarna?
    De har ju till mindre barn och brukar köra samma till alla tycker jag.
    Märks det att jag har dålig koll?{#lang_emotions_dreamer}
  • lillronya

Mammastök: JJJJJJUUUUUUUUUUUUUULEEESKUUUUUUMM är såååå gott!

• lillronya
    solouniko skrev 2009-10-28 16:54:25 följande:
    Hej tjejer! Funderar på en grej.. Milla blir ju 1 i mars, och till sommaren borde hon eventuellt ha 86 i klädstorlek. Visst borde hon då kunna ha 92 i molo linnen? De är väl rätt små i storlek?  Hoppas!
    Det tror jag att hon kan.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 17:04:25 följande:
    Nej det tror jag inte Svea är 90 lång o linnena i 92 är stora på henne. Problemet är ju att armhålorna på linnet blir så stora. Svea blev två i september. Så skulle nog satsa max på 86 i linnena.
    VAd konstigt...
    Vi har lammlinnet i 92 och det har Anjelin haft i ett år nu.
    Hon är ju 90 nu.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-28 17:17:53 följande:
    Gokväll!Hemma efter fullspäckad dag, Busfabriken, Donkan och Ts första Happy Meal, IKEA, biltema OCH Bauhaus, de ni! Inget salgdatum!? Då e de väll konstigt om de blir redan nästa vecka, eller!?
    Heeeeeej!
    TAck så jättemycket för idag!
    Såå nöjda barn här!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-28 17:22:38 följande:
    Tack själva! Jag tror vi lyckades ganska bra va!? Inte enkelt när de ska passa ungar mellan 1 och 15...   Spånar på var årets julklapp ska bli....
    Det var jättebra!!
    Alla tyckte det var jättekul!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15