Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-30 21:54:12 följande:
    Tack alla söta pölsekärringar för alla grattis Fast hon gillar inte Tjollabiffen som namn tror jag
    Gör hon inte? Vad konstigt.
    HAr ni nån liten idé på namn?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 21:55:33 följande:
    Åh ja den är alldeles för lång! Å sen tycker jag de är drygt när dom ska sjunga om, SAMMA låt, dom kunde väl sjungt nån annan då...
    Ja och dessutom ska man behöva höra de sämsta låtarna igen...
    Vem hejjar du på i år?
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-30 21:56:53 följande:
    oj håller tummarna att den är fin!! pingviner älgar, en massa stars, pingviner haha
    Tack! Ja det hoppas jag med. Fyyy vad jobbigt det är att vänta!
    Busbellan skrev 2009-10-30 21:57:14 följande:
    Jag köpte pingviner och flower, så flower kan nog finnas.Men jag har redan sålt pingvinerna och flower får man nog ta och sälja också. Samt de två lurvrånisarna jag köpt till Ella. Hon vägrar ha rånis på sig
    JAg får nog också sälja våra pingviner. Anjelin vill inte heller ha rånis..
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 21:59:04 följande:
    Njääääe... Ja vi har ju haft Mira sen Milo som vi trodde var tjej, men jag vill ha Majken... Det kommer jag aldrig få dock för sambon, han tvärvägrar! Annars gillar jag Lilly, Issie... Hmm, inte hunnit fundera så mkt än! Men tjejnamn är klart lättare än killnamn för det tycker vi båda är svårt och hade inte ett enda på förslag!
    Mira är jättefint! Och MAjken är stencoolt!
    Mycket lättare med tjejnamn ja. Men våra var ganska slut efter fem tjejer med några namn var.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 22:05:02 följande:
    HAHA ja det kan jag tro! Då börjar fantasin tryta! Ja jag ÄLSKAR Majken, men det kommer inte att bli det.. *snyft*
    JA den gör ju det.
    Däremot hade vi massor av pojknamn efter att ha fnulat fram eventuella pojknamn så många gånger.
    Synd att han inte gillar Majken
  • lillronya
    LA Woman skrev 2009-10-30 22:17:56 följande:
    Gokväll tjejer!! Länge sen jag tittade inom här... Surar lite över att jag inte kan åka på Molo, eller ens skicka bud men ekonomin tilåter inte riktigt det just nu Hoppas verkligen att det blir en salg till våren också!!!!!!!!!!Nåja, vi piggar upp oss med en Halloweenfest imrogon iaf
    Godkväll!
    Synd att du inte kan åka.
  • lillronya

Surar....
    De har kört 30 mil enkel resa för att titta på en a-traktor som inte alls motsvarar det säljaren sagt. Bläääääääääääää
    Varför inte bara säga som det är istället?

• lillronya
    THEA och Grodan skrev 2009-10-30 23:02:09 följande:
    Men FY F**N för vissa människor   Vad sur jag hade blivit, hoppas dom fick sig en utskällning
    Resulterade nog mest i en ledsen och besviken tös som hade räknat med att få ut och köra imorgon...
  • lillronya
    melizza skrev 2009-10-30 23:16:12 följande:
    tjejer var hittar jag badges tröjan emd randiga armar i 116??? som nån sett den nånstans.....*desperado*
    HAr inte sett den...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-31 17:33:01 följande:
    gahh, jag blir tokig på folk på fl ibland, ja riktigt ledsen faktiskt. Nu finns det vissa i en tråd som helt allvarligt menar att man inte bör placera ett boende med funktionshindrade där det bor andra människor.Alltså jag VET ju att August har det hur bra som helst, men hur ska det bli när han blir vuxen och inte bor hemma längre när det finns folk med massvis med fördomar Ursäkta helt OT, men var bara tvungen att beklaga mig lite
    Det är skrämmande vilka åsikter det finns.
    Vet att det var en tråd innan om att funktionshindrade inte borde få äta på restaurang, eller nåt.
    Helknas!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15