Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God kväll i tråden.

I natt sover svea i molos underbara fågel suite. Kan någon svara på varför jag inte köpt detta printet tidigare? Det är ju helt underbart!

• SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-12-12 21:55:59 följande:
    Men jag har ju sagt det. Vi har nästan allt i det printet . Å kan ändå tänka mig det jag inte har... Blev det några leggings? Köp, du kommer tat ångra dig annars. Superfina till blått, brunt, vitt, orange, you name it!
    Nä jag har inte köpt än. Men tror att 104 blir för stort. För kolla snart i bt. 92 i suiten är ju bra i stl.
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-12-12 22:02:23 följande:
    Man lever på hoppet....
    ha ha ja hade det varit så lätt så.

Hittar inga i 98. Hade jag gjort det så skulle jag köpt dem direkt. Men ingen ide o köpa större för då kan hon väll ha dem lagom till högsommarvärmen.
  • SmillaMilla

Butte: Tack för bilden! Beställde nu pippi legginsen i 104. Hoppas att de passar nu till våren i alla fall.

Stormis: Ja det var ditt fel också att jag beställde legginsen Och så blev det winterblossom tunikan.

• SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2009-12-13 18:16:03 följande:
    Köpte du baby 92 i tunikan? Hur lång är svea? tror den kommer bli för liten för henne nämligen eller iaf på gränsen Moa är ca 83 cm nu och det är inte mkt växtmån i hennes 92:a..
    Oj! Svea är 92 lång. Men alla andra tröjor från molo i höstas sitter perfekt i stl 92. Är den mindre än de?
  • SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2009-12-13 19:23:49 följande:
    Japp dom är mindre, 92:an är mer som 86 tycker jag.. moa har en i 86 också men den är för liten
    Åhhhh nej det där ville jag inte höra. Hoppas då att det går att avbeställa den. Har inte betalt den än.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-12-13 19:29:10 följande:
    Flikar in och håller med! Milla har 80 i sin witerblossom tunika och den sitter perfekt, hon är väl ca 68-69 cm och har 74 i vanliga fall. Vi köpte ju den på T av Milliz och hennes flicka är drygt 1år, hon skulle köpa 92 till henne på den modellen. Så den blir nog tyvärr för liten på Svea Pyttesmå i modellen..
    Snyft. Ville ju ha den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15