Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 11:24:12 följande:
    ja jag i förrgår
    ha rdu fått dina saker?

beställde också i förrgår Men är lite orolig för att beställa från den butiken egentligen.
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-12-03 20:58:38 följande:
    Jo, trodde aldrig att jag skulle VILJA ha värkar , men jag är inte avis på din situation. Usch vad jobbigt! När vi ändå är ot med magbilder i svartklätt.... Har ju påklädda nu . Här i v 36 tror jag. Nu är den större, men har bara bilder utan kläder och de behåller jag för mig själv
    Åhhhh vilken underbar bild!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:34:02 följande:
    Nu vill Bubblis pova klänglängn
    Fy på dig att lägga in ett sådant habegär i bt! Har länge suktat efter de där randiga legginsen, har ju tröjan sedan innan. Men missade tyvärr babyshops rea.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:59:51 följande:
    Jag fyndade dom på T i NYSKICK av Flower Power   59 spänn liksom Hoppas dom kommer på rea nån mer stans snart så du får ett par
    Men hjälp! Varför missade jag dem då! Finns ju kvar på babyshop, men vill ju inte köpa dem till ordenarie nu när de redan varit på rea en gång.
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-12-04 16:57:14 följande:
    Hallo tjejer Åååå vilken söt Bubblis i bt. Den klänningen är ju bara helt underbar ju. Finns den i knapptröja eller kommer den i knapptröja??? Klänningar är ju inte så populära så mer klänningar ska vi nog inte ha jag behöver tips på strumpbyxor till denna klänning som Stella ska ha på jul....vill inte ha leggings utan helst strumpbyxor men hittar inga som passar
    Vad tror du om svarta strumpbyxor?
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2009-12-04 19:46:41 följande:
    *hhm* njäe inte vad jag kan komma på.....
    attans. Då får det nog bli uppsala i alla fall. Skall till ikea på söndag nämligen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15