Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag vill också åka på salg nu...
    Shoppar helt galet mycket överallt nu, mycket roligare att åka på salg

• Olivers  Mamma

Maken och jag diskuterar salgkonot. jag tycker att 5000kr är lagom men han tycker att jag ska ha med 12 000 bara för jag nån gång läste att det var ngn som handlat för det... undrar vem som är knäppast, han som vill att jag ska handla massa eller jag som säger stopp

• Olivers  Mamma

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 19:54:35 följande:

Jag växlade in strax över 12000.- förra gången och jag säger bara.. Inte en gång till!! Det va FÖR mycket, roligt visserligen men man plockar mest på sig massa som man kanske egentligen inte vill ha 
    Då var det nog om dig jag hade läst för honom. Ja det är lite så jag tänker, att man köper en massa som bara blir liggandes typ
  • Olivers  Mamma

jo gula hästen har väl webshop?

• Olivers  Mamma
    Stormis skrev 2009-10-24 13:48:06 följande:
    Bra idé . Fast då får jag nog tråden på mig, de flesta vill ju ha i slutet av november. Jag behöver ha den i början... Början av dec är bara ok om jag får för tidigt så att bebis kan följa med då...
    vi kan väl kompromissa, mitten av november
  • Olivers  Mamma
    Stormis skrev 2009-10-24 14:00:23 följande:
    Perfa! Säg det till Molo!
    Vi får skriva ett långt brev med alla våra argument
  • Olivers  Mamma

Lillronya va trist att de va såna lurare 60 mil är ju ändå en bit...
    Fast det värsta är att vissa tycker att rostiga/trasiga/fläckiga saker är "Toppskick" och "nyskick" osv

• Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:24:41 följande:
    Jaa det är ju roligt ställe att sitta och fika på Sen är jag också en sådan där dryg sak som tjatar på människan som gräver i korgen bredvid
    på tal om fika så tappar ju vissa konceptet helt när de är i Ullared, jag såg en kvinna som satt o fikade med sina barn, hade inga tallrikar eller så utan la sakerna direkt på underlaget... kanske inte så farlig om det inte hade varit för att de stod runt papperskorgen
  • Olivers  Mamma
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 15:02:44 följande:
    maxen ligger på nästan 40grader nu igen.....å har kaskadkräkts upp välling å å den lilla yoggi hann fick i sig...e juh trött å slö å typ knappt ngt kiss i blöjan....3dje dygnet nu...ska man ringa barnakuten lr vc å höra...vill juh inte att han blir uttorkad
    tycker verkligen du ska ringa barnakuten faktiskt. O va sån i våras o redan på dag två hade han blivit uttorkad Men det bidde snabbt bra igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15