Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-12-16 22:01:24 följande:
    Hm.. Jag vill ha bra molo rea snart :D
    Jag vill ha molosalg snart
  • Olivers  Mamma
    JsN skrev 2010-01-03 16:50:41 följande:
    Vad skådar mina ögon i stormis blogg?
    det verkar som att vi ska ut på tur
  • Olivers  Mamma

på tal om tradera, molo lurvoverall liten storlek, skicka ut nu eller vänta lite?

Nån som vet ngn braig dansk sida som har småfolkoveraller? behöver inte vara rea

• Olivers  Mamma
    lillronya skrev 2010-01-04 18:31:43 följande:
    Jag skickar lurvar nu iaf...
    oj nu bidde jag sugen på att köpa

har du eller ska du?
  • Olivers  Mamma
    nikki2006 skrev 2010-01-04 19:44:28 följande:
    tack ändå för att du försökte, tror att jag skiter i köp nu och tar ett hyfsat utgångspris och ser vad som händer
    eller så tar du ett högt köp nu, den som vill tar ju det, tror att det  kan vara en sån sak som köparen är rädd ska stiga till skyarna o att det är bättre att ta köp nu
  • Olivers  Mamma

Butte, nu tror jag att min mössamling slår din, har varit i danmark idag o köpt MASSA rånarluvor

• Olivers  Mamma
    Milliz skrev 2010-01-04 21:07:49 följande:
    Och värre ska det visst bli. Jag hörde att de har lovat -30 i slutet på veckan, men jag håller tummar och tår att de har förutspått fel. Men det värsta jag har varit med om var nog en dag i januari -99, då var det -43grader en dag.  
    jag hoppas på kallt väder, har en massa vinterkläder som vill flytta hemifrån o ska ut på t
    dock e ju -30 liiiiite kallare än jag hade hoppats på
  • Olivers  Mamma

stormis, shoppingen var helt underbar, fanns inte så mycket (förutom rånarluvor) men oliver somnade precis när vi gick av färjan o sov hela shoppingturen o när vi lunchade på båten så det va heeelt fantastiskt att bara få va vuxen. Mitt favvisköp var en ida t tröja den svarta med ansikten, i vuxenstorlek så nu kan oliver o jag matcha varandra

• Olivers  Mamma
    Stormis skrev 2010-01-04 22:01:55 följande:
    Kul . Vad blev det för luvor då och vad fick du betala? Svårt att få bra pris i DK annars ju... Var ni i Fredrikshamn?
    en molo o resten reima. lite olika priser. mellan 85-125 danska, jämför man med sverige så är det ju superduperbilligt
  • Olivers  Mamma
    Zvartaliljan skrev 2010-01-04 23:01:40 följande:
    Tack Jag vill se mer av din!!! Jättefina byxor!! Kan du inte försöka dig på att sy några i strl.40 typ för jag har letat förgäves idag
    du fpr skicka smultron till gekås, de är faktiskt söööta, du kan köpa vita o färga dem i fina färger eller så
  • Olivers  Mamma
    Stormis skrev 2010-01-05 21:40:28 följande:
    Har inte testat Oatleys. Dock VET jag att Tofuline är god, men den var slut . Så jag chansade för deras andra grejer är ju ok. Men, men det är bara en vecka, skulle det visa sig att det funkar så slutar jag amma. Har nog med krångel, orkar tyvärr inte äta mjölkfritt ett halvår...PS:Nån som sett Molos hängslen till ytterkläder? Fick hem fina regnbågabyxorna som vi ska ha till bruna MAT-anoraken, jättefin kombo (låter kanske inte så, men ni får se, kort kommer kanske imorgon). Har hängslen till skalbrallorna och tänkte flytta dem emellan, men det är ju onekligen lite meckigt *ångrar min snålhet*...
    åh att du inte sa till häromdagen hade jag kunnat köpa i danmark ju kostade inte mycket där
  • Olivers  Mamma
    annie dark skrev 2010-01-05 22:52:08 följande:
     Såg softshelljackorpå ajabajakids och de var ju billigare än polarns (795). Är de bra jackor, vind/vattentäta?
    annars finns ju en anorak med en vattenpelare på 10 000 o tejpade sömmar o hela kittet. Jag e suuugen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15