Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:47:32 följande:
    Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa: www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fich...[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&cHash=e823 ec9844 Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet
    Men åh..så funkade ju inte länken
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-09 10:48:29 följande:
    Vad är det för något du letar efter? Länken funkade inte.
    Pejo skrev 2009-10-09 10:48:28 följande:
    Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa:www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fic h...[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&am p;cHash=e823 ec9844Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet Länken funkade inte för mig
    Testar denna då..
    www.barnparadiset.se/Shop/Index.php

Här finns den men bara i tråkiga färger..
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:51:24 följande:
    Testar denna då.. www.barnparadiset.se/Shop/Index.php?sArtId=13... Här finns den men bara i tråkiga färger..
    Och så ska det vara den dunpåseliknande varianten..(jag ska nog inte länka mer idag )
    Jag kopierar nämligen en annan åkpåsesak men får denna hela tiden..Om man klickar "andra kunder köpte även" första raden där Topsit skydd...

Skitsamma- någon som vet var red castle säljs?
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-09 10:56:50 följande:
    Aha, då har jag ingen aning. Känner mej lastgammal och jätteomodern när jag upptäcker hur mycket saker det finns. HAr iaf en sån där filt med ben och den var helt supermodern och nyutkommen när Anjelin var liten. Perfekt när man ska skjutsa barn hela tiden.
    Hi hi..ja denna snokade jag reda på att den fanns efter att jag insåg att "en sådan skulle man ha"
    Jag avskyr detta bökande på morgonen när vi ska köra Max- så en topsit ska jag ha..Nu ringer jag Babyland i hbg
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-09 10:58:50 följande:
    vad smart den var! Vill också ha ju! Men den var slut i de färger jag gillade med, ljusblå fanns, men så trist med en masa blått,m ska ju ha röd vagn t ex. Har åkpåse, masa fleeceoveraller, vinteroveraler men just funktionen med denna var så cool... perfekt i babyskyddet. har du googlat?
    Som en gaaaalning
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-09 11:00:18 följande:
    JAg ska ev köra förbi babyland i hbgväla imorgon så hojta om jag ska hämta och skicka.
    De hade inga..dock verkar Tulsa ha/ha haft en variant också..Jakten fortsätter
    Incommunicado skrev 2009-10-09 11:03:10 följande:
    aha, du ska ha den man trär över skyddet? Hur vet man at den passar ens eget babyskyd? Coola, o smarta! Tänk vad grejer det finns... jag har köpt så många olika ytterplagg, åkpåse och filtar att maken nog spärrar mitt kort om jag drar hem mer. Köpte amningsfilten by jezz också, hopas den är bra. Avskyr att visa brösten offentligt.
    Det är ju samma princip som regnskydd till vagnen så jag är rätt säker på att den kommer funka till babyskyddet också. I annat fall få man väl justera gummibandet eller dra ner den längre ner runtom
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:10:14 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=2780... någon som vet något om denna jackan om den är bra osv??? Funderar på den, kom på att jag inte hade vinterjackortill barnen. Annars förslag på fin jacka till flickor???Tacksam för hjälpen
    Skitfin är den iaf och 30% hos MPV
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 11:15:10 följande:
    minpluddevutt.se
    Haha..skönt att andra är med Inte lätt att amma,prata i telefon och stava rätt samtidigt
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-09 11:14:33 följande:
    Försökte verkligen få Michaela att gilla den, men det gick inte. Den är för blank säger hon...
    Men det är ju modernt nu igen..Jag hade en exakt likadan jacka när jag var 16
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15