Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-13 20:53:02 följande:
    Tack Försöker smälta det fortfarande...jag var verkligen stensäker på flicka och felipe också så vi blev helt chockade båda två. Felipe gick in på toa i 15 min o var alldeles röd kring ögonen när han kom ut Han är i 7e himlen just nu över att han ska få en pojk!!
    Ja det är ju klart att det är kul med en liten grabb för honom och dig med såklart
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-10-13 20:56:18 följande:
    och du JAG VILL men alltså!! minpluddevutt
    Men jag tror att det var babyshop som hade den med{#lang_emotions_demon}Håll utkik efter nån härlig rea därifrån
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 21:07:04 följande:
    Är nog mer speciellt för en man tror jag. Jag är självklart glad men hans lycka går nog inte att beskriva Synd att vi inte hann säga hej då
    Ja det var synd, jag visste ju inte hur länge ni skulle dröja och barnen var super trötta. De hade varit på dagis sen 06.00 imorse Men vi kommer säkert att ses snart igen
  • nikki2006

hej hej
    jag har inte hller varit inne på länge. grattis ängeln och incommunikado
    Vad händer här då??? Har jag missat något annnat???

• nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-18 14:43:27 följande:
    Hej hej!Har saknat dej här ju!!
    åhhh tack sötnos. ja jag har tittat in en kortis då och då men det har varit så mycket med jobb så jag har inte orkat.
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-18 14:49:06 följande:
    Ja, jag har vunnit 20.000kr i resecheckar Sitter o smälter det...jag brukar ALDRIG vinna något så detta känns helt otroligt!! Grattis Ängeln och Incommunicado till era små mirakel
    Men gud sååååååååå roligt, var skall ni??? Du måste ju bjuda med mig för jag röstade ju på ditt bidrag hi hi
  • nikki2006

vad jag blir sur nu, jag har precis satt negativt på en köpare efter 3 påminnelser och inga pengar. jag ger om dömme för ett par dagar sen och ser nu att hon har budat på en av mina andra auktioner nu istället grrrrrrr. Har spärrat henne nu då kan hon inte buda igen va om någon annna lagt över henne???Är hon trög eller. Man budar väl inte hos någon son precis gett en negativt eller???????????????

• nikki2006

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-18 17:35:45 följande:

Halloj Idag har Bubblis varit på bio för första gången, dom satt såååå snällt hela filmen både hon och kompisen, det va nog rätt spännande alltihop Skoj va det iallafall å vi kommer absolut gå fler ggr!!
    hej hej sötis, hur har allt gått med flytten?
  • nikki2006

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-18 17:39:05 följande:

Ja du.. Milt uttryckt så.... R E N T  Å T  H- V E T E Det blir ingen flytt på ett tag tyvärr... Det blir säkert oki ändå, man får tänka om bara Alt bra med dig och sötisarna?
    ja ganska bra förrutom att jag fått 4 munsår på överläppen som gör ont son f_n. Och sen lite pucko på tradera. Vadå vad har häntmen flytten??? Jag har inte hängt här på läänge så jag hänger inte med längre
  • nikki2006

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-18 17:40:51 följande:

Jag skulle då hålla mig långt borta om jag inte betalt   Nu betalar ju iofs alltid
    ja jag med
    Hon sade för 2 veckor sen att hon bad om ursäkt och skulle betala men ingen betalning. Jag hade spärrat henne om jag var som du. Hon handlar bara molo.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15