Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:06:45 följande:
    Mina brorsdöttrar har och dom älskar dom, dom är 7 och 10 år.Dom älskar att köpa kläder till dom och byta och ha sig. Min mamma har köpt en sån Hello Kitty nalle till min stora tjej i julklapp, med en sån där hemska princessklänning till....
    åh men det låter ju bra jag köpte en massa tillbehör idag. var erbjudande! det skulle kostat 860kr men jag betalade 240kr {#lang_emotions_surprised}
    isako skrev 2009-11-11 22:07:43 följande:
    Har ingen till Isak då han inte är en nalle kille. Men mina två små kusiner har don och dom är med ÖVERALLT! Sååå fina! Men finns nog bara i malmö numera.. Men när vi var i Paris nu så fanns det våningar!! med tillbehör. Kommer bli suuuperuppskattat tror jag. Men dom måste ju vara med o "bygga" den.
    åh toppen då får hon en sån hmm ska jag bara ge henne ett nalleskal i julklapp hmm
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    guuud vad fint massa råååsa isabel älskade hello kitty fotöljen (stavas det så ) som fanns till nallarna. såå söt
  • Buttelina

liljan: var tog du vägen?? bygger du en nalle eller {#lang_emotions_dreamer}

• Buttelina
    isako skrev 2009-11-11 22:19:51 följande:
    Hmm.. Vet inte.. Kanske man kan göra, de förstår ju inte riktigt presentkort.. Kolla med dem i butiken. För det är ju lite av grejen att de får ta hjärta o lägga i o sen stoppa o grejjer.. Naaae vad gulligt!!! Kan jag få följa med
    haha klart du får jag måste kolla öppet tiderna!! får hon skalet så kan vi ju åka dit den 26e ch fylla den {#lang_emotions_heart} och då kanske där är nån mellandags rea {#lang_emotions_tongue_out}
    ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:21:24 följande:
    Lite väl rosa/tyll för mig, men tjejen älskar det ju! Jag misstänker dock att det blir Mini som kommer sno allt, hon är den som verkligen pysslar med dockor.Men visst är dom söta!! JA, man kan handla ihjäl sig där.Kläderna är ju så väl sydda också, inte som typ Baby Born kläderna.Dessa är riktiga kläder i minivariant.
    ja kläderna är GRYMT fina!! skorna är ju bara så underbara tex ihh jag vill bygga en egen
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:23:53 följande:
    Jäpp. >Wow vilket klipp!!Är så sur att dom la ner butiken i Sthlm, finns ju bara i Malmö.....JAg säger ju det att man ska bo närmre salgen....
    jaa verkligen!! kom ner till malmö vettja
    isako skrev 2009-11-11 22:26:08 följande:
    Ohhh me löööve Mlamö o mellandagsrea.. ajajaj vad dyrt hahahaMen du! Varför var det erbjudande? De skall väll inte läga ner :-O Jaa tok strlmare! Flytta (skall jag säga.. )
    näääädå de ska inte lägga ner utan det var utgående modeller. men det kvittar ju för allt är nytt för mig

detta setet måste jag nog köpa imorgon såå sött ju

http://shop.buildabear.se/templates/product.asp?ProductGuid=005028X&GroupGuid=2
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:26:21 följande:
    Åh vad söt
    visst var den
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:27:21 följande:
    hänger i en annan tråd där det krävdes en ny magbild så jag fick snabbt fixa en
    jahaaa kräver att få se jag med
    Morty skrev 2009-11-11 22:29:05 följande:
    Ja, halva nöjet är att fylla dem, bada dem och gud vet vad!!! Arma föräldrarna får snällt följa med in.
    åhh jaha men då får jag ge henne ett skal bara
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:31:34 följande:
    Hmmm, undrar om maken går med på det.
    kom igeeeen nu
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:33:04 följande:
    v.28+3bör jag kräva ett tillväxt-ul eller kan han verkligen få plats därinne?Eller ja...plats har han ju tydligen inte då lungorna är ihoptryckta, blåsan i storlek av en vindruva o ingen mat får plats....
    vilken pytte men ängelns var lika liten och ut kom ju en söt liten meja

när min mamma var gravid med min syster såg iiiingen att hon var gravid. och hon var ändå smal!! ut kom min syrra och vägde 3.8

säkert ingen fara
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-11 22:35:03 följande:
    Ja, de får fylla den genom att trycka på en pedal och lägga i hjärta. Sen finns det även någon grej som man lägger i om man vill att den ska säga något. Kostar monetas och jag ledde förbi mina barn vid ljudet...... Men bada fick Chip göra massor med gånger. Där var en fön också. Mattis tyckte det var urskoj!
    åhh jisses hmm undrar dock om isabel vågar det hon är såååå blyg
  • Buttelina
    isako skrev 2009-11-11 22:36:49 följande:
    Sååå gulligt! Ok *puuuh* Dom måste juh ha öppet minst 3-4 år till!!
    haha jaa det måste dom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15