Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LillaÄrtan skrev 2009-11-08 20:58:11 följande:
    Oj här händer det grejer! Stackars Bubblan & skatten såklart.... Var till fotografen förra veckan, här kommer resultatet!profoto.blogg.se/
    såå fina bilder
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 21:22:43 följande:
    BUTTE:  provade du 86 leggingsen på lillebror? hur satt dem isåfall=)å tack för a du kom ihåg å ge dem tll busbellan=).. hade glömt bort å påminna dej med=P...
    nää jag glömde dessutom vågade jag inte visa dom för honom han hade inte tagit dom av sig
    klart jag kom ihåg att ge dom till henne hade jag glömt så hade jag skickat och stått för frakten

hur mår maxen nu? bättre?
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:24:21 följande:
    yes. stormis shoppade snygga skidflickslinnet till mig på salgen så då tyckte jag det vore skoj med matchande byxor. Pengar finns på ditt konto nu.
    åhh toppen ju

jag får inga vinnarmail från tradera {#lang_emotions_undecided} två auktioner gick ut ikväll och inget mail hoppas att det dyker upp... tur att den ena vinnaren var du
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-11-08 21:34:00 följande:
    Krånglar Tradera för nån mer än mej?La just upp en auktion men bilden syns inte? Nån som har lust att kolla om ni ser den?
    nnää ingen bild
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 21:37:05 följande:
    lilla lillebror=).... ni får ta å ta en sväng upp till vxö med tycker jag=) var mkt trevlgt å träffas=)..jo maxen e bätrte har börjat äta igen nu lite snått=) tyvärr fick han krupphostan nu i natt =S..... men han e iaf relativt pigg..så skönt å se att han kan busa igen det lilla pyret=)...
    åh skönt att han mår bättre!!

liite långt till växjö men kul hade det varit
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:38:30 följande:
    ja jag vann en auktion för typ en timme sedan och har inte fått mail från tradera än (nu var det från butte så det är löst iaf)kikade på dina auktioner och ser ingen bild på ej sikke lej
    ahh så du har inte heller fått mail?? då har min andra vinnare inte fått det heller
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:42:47 följande:
    nej inge mail..men jag hade ett kontonummer sparat i min internetbank som hette buttelina så jag skickade pengarna dit..nu hoppas jag bara att det blev rätt
    har du handelsbanken?
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 21:49:15 följande:
    tycker allt att nästa Fl träff får var i växjöområdet=)....när tro ni OTT blir av på tal om mer shopping>=P
    ott e i malmö och stockholm ja. men kanske inte alls iår
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-11-08 21:51:04 följande:
    Sitter och funderar vidare på dagisfotona imorgon, skulle man kunna strunta i klänning och ta mörka NSjeans med en Molo-knapptunika istället för klänning?
    nää klänning är myyycket finare
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 21:56:56 följande:
    =(.. jag som aldrig varit på det vil ju åka.....hur får man reda på det då??.. såfall så tar ja å maxen å vrålgästar er=P....
    haha gör så sist fick jag veta det kl 10 på kvällen dagen innan {#lang_emotions_surprised}
    LA Woman skrev 2009-11-08 22:00:49 följande:
    Ja, de är underbara Tänkte att man troligen bara kommer att se överdelen ändå
    jo men det är finare att se raka kläder än bylsiga liksom
  • Buttelina
    Willhellmina skrev 2009-11-08 22:06:52 följande:
    Hörreni Dansmasters!! Måste ha hjälp att snärta till en kompis lite på egot. Jag köpte ju en Dukati på salgen med rund hals och helprintade armar (samma mönster som resten). Hon påstår att det aldrig funnits en sådan och därför är min ett B-exemplar, att det bara finns "riktiga" (som hon säger) Dukati med däckspår och gråa ärmar. Jag är säker att jag sett min i webbshop någonstans men just nu hittar jag inte den. Hjälp mig!
    http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=22156

denna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15