Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 20:06:18 följande:
    Finska Molosar  
    Haha ja, bara 13 mil! Perfa ju Då blir det bastukärringar istället för pölse
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-10-25 17:31:56 följande:
    Men stackaren då! Aldrig roligt när de där tänderna ska komma....
    Nä verkligen inte, hon har fått feber och är snorig och grinig värre. Men det är ju på tiden, hon är tandlös än så länge
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-10-25 17:44:38 följande:
    Hej hej!!Allt är bra här iaf. Låter som att du haft en bra dag. Men hon är väl inte så gammal än? Anjelin hade en tand när hon fyllde ett år. Sååå sött!
    Haha vad sött Nä hon är bara drygt 7 månader, men jag tycker alla barn vi känner har massvis med tänder i samma ålder. Jag fick dock alla mina när jag fyllde 1
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-25 18:11:58 följande:
    hej hej i tråden.... Stella e oxå snorig och håller på att få en tand!!!! är det någon mer än jag som har problem med denna sidan????
    Stackarn! Är det första? Nej jag har inga problem iaf..
    Buttelina skrev 2009-10-25 18:10:23 följande:
    heeej tjejer nu har jag influensa vaccinet i huvudet igen.. läste om detta...www.epochtimes.se/articles/2009/10/11/17952.h...jag avvaktar helt klart
    Jag ska avvakta. Om jag tar det är det bara för Millas skull isåfall, så hon inte blir smittad. Hade jag inte haft barn hade jag inte tagit det.
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-25 18:45:00 följande:
    nä det är ju det som är porblemet nä jag oroar mig mest för isabel hon får ju ta den men jag vet inte om jag vill. eller just nu vill jag inte
    Men Bia får inte eller? Tillhör hon någon riskgrupp?
  • solouniko

Godmorgon! Usch här började morgonen med att Milla hostade så mycket så hon spydde ner hela sängen, inget kul. Hon hostar och rosslar så himla mycket. Ska ringa BVC när telefontiden börjar. Finns det hostmedicin man kan ge när de är så små? 

Annars så börjar jag bli shoppingsugen och vill att reorna ska komma igång NU

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 09:50:49 följande:
    Från ett halvår tror jag det finns... Men jag vill minnas att dom inte hjälpte ett dugg Hoppas hon kryar på sig!
    Okej, ja jag hoppas det finns nått som gör det lite bättre iallafall. Inge kul när hon hostar tills hon spyr hela tiden {#lang_emotions_undecided} Less man blir på dessa telefontider! 30 minuter endast och det är ALLTID upptaget {#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15