Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Åååh Maugu din lilla räv! Jag äääälskar räddabarnen bodyn Huuur fick du tag på den??

• solouniko
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:21:28 följande:
    Tack Och vet ni vad.....jag har fått ett MATVRAK!!!!!!!!!!! Det är därför vi slapp neo och fick åka hem så snart, han suger HELA tiden, han skulle nog kunna amma 24 timmar om dygnet denna ungen! Han har ammat en gång i timmen i ca.20 minuter varje gång det senaste dygnet så brösten är sprängfyllda, och mamman övertrött Vilken enorm skillnad, Maia vägrade ju ta bröstet eller ens ta flaska när hon föddes så henne fick de ju sätta sond på direkt! Och hon bara skrek och skrek HELA tiden och sov jättedåligt...lillebror bara äter och sover Raka motsatserna alltså
    Grattis till världens sötaste lilla Mateo! Om du vill kan jag kolla på Hafva här nere, dom brukar ha massa ida t suits och bodys från st 38 och uppåt. Ser ut som små dockkläder
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:56:02 följande:
    Ja du får gärna kika, är det rea så säger jag absolut inte nej Lite i strl.44 skulle jag ju vilja ha men vill inte lägga så mycket pengar på det, letar lite på T nu men där fanns ju inte mycket
    Nä de växer ju ändå relativt fort så man vill ju inte lägga ut allt för mycket på pyttekläder De flesta har ju börjat sin rea så de kanske också gjort det, ska kolla imorgon när jag går förbi
  • solouniko

Hej på er! åh vad jag är sugen på vårnytt nu alltså. Vill ha massa fint! Och så vill jag köpa parasoll och sommarsufletter till vagnen, haha och januari har knappt börjat och vi har -20. Men jag viiiilll! Lokala butiken har börjat rea med 30% men jag känner mig inte sugen på nått alls faktisk. Vi har ju som haft det mesta.. Hade väl varit någon vinteroverall då men det finns inte kvar i Millas storlek. Molo overallerna har börjat bli poppis tom i norr

Någon som vet ubngefär när nyehterna väntas komma?

• solouniko
    Tasha78 skrev 2010-01-05 09:54:58 följande:
    vår snö försvann men nu kommer den tillbaks och det är minus 3
    Minus tre, hoho! Här har vi minus TRUJGOtre idag. Blääää! Ska vi byta?
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-01-05 20:11:35 följande:
    Släpper in dej
    Vilken färg söker du?

Godkväll förresten! Åh vad jag längtar till nyheterna, jag vill ha aaaaalllt!
  • solouniko
    mortillsju skrev 2010-01-05 20:36:48 följande:
    Berätta nu
    Tasha78 skrev 2010-01-05 20:35:44 följande:
    kan du inte berätta lite
    Ja vad kan man säga, haha. ALLT är superfint verkligen!
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2010-01-05 20:49:11 följande:
    men berätta vad som kommer ingen vet att du sagt något ändå tror inte att molo läser här
    Nä inte jag heller Men ni vet ju redan om prästkragar, fiskar osv Allt är fint! Det är nog det bästa någonsin! Lite tråkigt att dom tagit bort den långa härliga mudden dock, är bara en liiten mudd på babybyxorna så som det var förr typ. Och filtar och myssor
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-01-05 21:01:21 följande:
    Jag vill ha någon lantlig i blommigt, vit botten, turkost och rosa.
    Finns hur mycket fint som helst! Kolla på tapetorama.se vettja.. Ska söka fram min favvo favvo som jag vill ha i köket i mitt blivande hus
    ChokladMoshin skrev 2010-01-05 21:09:31 följande:
    Inte bra för mig som är filtoman!!!Vet du vilka print som kommer på filt?
    Prästkragar vet jag iaf Med tjejregnbåge på andra sidan..
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-01-05 21:22:19 följande:
    Åhhh där fanns det mycket.Har hittat en här www.engelskatapetmagasinet.se/sortiment, tapeter, intrade, tredje tapete (den i turkos) helt underbar!
    Superfin! Jag älskar osbourne and littles tapeter, vi har groove garden i sovrummet. Såå fin! Den här vill jag ha i köket, inte turkos men snygg ändå http://www.tapetorama.se/display.php?item=12114&category=Wallpaper
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-01-05 21:30:54 följande:
    Såld!! Komme helt klart få flytta hit en sån, du vet inte vad dom hamnar på i pris! Jösses vad jag kommer få Tradera framöver, blir en dyr vår tror jag
    Nä ingen aning om priserna tyvärr.. Men fiiina är dom
    Stormis skrev 2010-01-05 21:31:57 följande:
    Men åhh, vilken fin filt!!! Jag som varit normal i filtmängderna har köpt lite för många det sista och nu kommer det fler fina alltså, aj aj aj.Å hej förresten Å ang mjölk och glass: ska äta mjölkfritt en vecka och se om S mage blir bättre då. Så min finfina Ben & Jerry är just nu utbytt till Oatley...
    Hej! Ja, våren kommer bli dyyyr känner jag på mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15