• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-11-02 12:41:25 följande:
    NU är vi med i Vi föräldra Fick tidningen idag! Lite konstigt att läsa om sig själv Och de har skrivit om artiklen mot utkastet jag läste men helt ok Man skickas tillbaka till den totala lyckan när Bus kom!
    Superfina bilder i bt!!!!

Måste köpa tidiningen sedan när den kommer hit till Åland.
  • Helle

Hej hej

Efter gårdagens kval om vilka kläder barnen skulle ha på dagiskorten/syskonkorten så kunde jag lika gärna ha struntat i det. Gustav var för trött när de väl skulle ta kort så syskonkorten hade de fått skippa och sina egna var han rödmosig i ansiktet på sa fröken då han hade gråtit innan Jaja, får hoppas att stora sonens blir fina i a f.

Everlonn: fina bilder på fin familj

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:05:34 följande:
    Hej tjejer! Idag har jag varit på Gekås igen Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
    HUR var det? Massa folk? Skall dit på Lördag-
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:59:08 följande:
    Japp-priserna är ok.Dock har de ju höjt aningens på det mesta men ska man ändå handla så sparar man på att köpa det på Gekås
    jag ska till Gekås den 21 nov.....det ska bli himla kul....köpa mest julklappar
    min gubbe frågade om jag skulle köpa massa kläder och jag bara skrattade och sa att där finns inte molo

har bombat BT {#lang_emotions_embarassed} 
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • SmillaMilla

Flowerpowermama: Vilken underbar kombo med småfolk o katvig din tjej har. Så söta barn du har, trots deras maskeradkläder.

Melizza: Åhhhhhhhhh vad jag älskar de där byxorna. Så fort det är rea skall jag köpa dem till Svea. Så himlans fina!

incommunicado: Söta barn i molo du har! De är verkligen super lika.

Liljan o loppan: Åhhh vad fina katvigkläderna är på Maia. Härliga höstfärger!

• FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:41:29 följande:
    Flowerpowermama: Vilken underbar kombo med småfolk o katvig din tjej har. Så söta barn du har, trots deras maskeradkläder. Melizza: Åhhhhhhhhh vad jag älskar de där byxorna. Så fort det är rea skall jag köpa dem till Svea. Så himlans fina!incommunicado: Söta barn i molo du har! De är verkligen super lika. Liljan o loppan: Åhhh vad fina katvigkläderna är på Maia. Härliga höstfärger!
    Tack snälla! Ja, kombon blev lyckad tyckte jag, tröjans kantband är i exakt samma färg som byxans mörka rand.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:41:29 följande:
    Flowerpowermama: Vilken underbar kombo med småfolk o katvig din tjej har. Så söta barn du har, trots deras maskeradkläder. Melizza: Åhhhhhhhhh vad jag älskar de där byxorna. Så fort det är rea skall jag köpa dem till Svea. Så himlans fina!incommunicado: Söta barn i molo du har! De är verkligen super lika. Liljan o loppan: Åhhh vad fina katvigkläderna är på Maia. Härliga höstfärger!
    menar du dem lila molo velourisar eller

dem är så underbara och håller sig så fint i tvätten....jag köpte dem på 25% nånstans när det nu var nåt erbjudande som kom...
  • SmillaMilla
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-02 15:42:59 följande:
    Tack snälla! Ja, kombon blev lyckad tyckte jag, tröjans kantband är i exakt samma färg som byxans mörka rand.
    Ja de är underbara. Måste ha dem i större stl. Men finns ju inte
    melizza skrev 2009-11-02 15:43:13 följande:
    menar du dem lila molo velourisar eller dem är så underbara och håller sig så fint i tvätten....jag köpte dem på 25% nånstans när det nu var nåt erbjudande som kom...
    ja just det Svea har flera av molos muddvelourisar, rosa, gröna, mörklila, grå... Bästa byxorna absolut!
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:45:29 följande:
    Ja de är underbara. Måste ha dem i större stl. Men finns ju inte ja just det Svea har flera av molos muddvelourisar, rosa, gröna, mörklila, grå... Bästa byxorna absolut!
    jag har med rosa, grå och dessa lila nu då men skulle vilja ha fler
  • FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:45:29 följande:
    Ja de är underbara. Måste ha dem i större stl. Men finns ju inte ja just det Svea har flera av molos muddvelourisar, rosa, gröna, mörklila, grå... Bästa byxorna absolut!
    Nä, svåra att få tag i. V har 98 i sina men jag tycker att dom sitter för pösigt, ungen har ju inget att fylla byxan med, men att köpa 92 kändes dumt, dom lär väl bli för korta snart...
    Bloggar, adressen finns i min profil.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15