• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Everlonn
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 13:43:42 följande:
    Noop sambon jobbar & ingen barnvakt går att fixa, tyvärr.Uaah jag hade för ett tag sedan en lustig hjärtklappning som kom och gick och igår kom den tillbaka. Fattar inte vad det är får super ont i huvudet och så rusar bara hjärtat.
    Usch, det lät inte kul alls
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-11-02 13:47:51 följande:
    trist med salgenmen vad jobbigt!! ring sjukvårdsupplysningen
    Ja fast jag vill ändå inte ha så mycket och det jag vill ha ska mitt underbara bud kolla efter {#lang_emotions_laughing} Jag har varit hos doktern innan och dom vill jag ska komma in direkt när det känns så men hur stora är oddsen för att man kan ta sig ner till vårdcentralen precis då med 2 barn *suckar* Nää om man ska dra sig ner och kolla posten
  • Flock
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 13:50:44 följande:
    Ja fast jag vill ändå inte ha så mycket och det jag vill ha ska mitt underbara bud kolla efter  Jag har varit hos doktern innan och dom vill jag ska komma in direkt när det känns så men hur stora är oddsen för att man kan ta sig ner till vårdcentralen precis då med 2 barn *suckar* Nää om man ska dra sig ner och kolla posten
    Hmm, men vem är du??{#lang_emotions_embarassed} Känner så väl igen hur du skriver så jag tror inte du är ny i tråden...
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Fantastiska Skatt
    Flock skrev 2009-11-02 13:57:24 följande:
    Hmm, men vem är du?? Känner så väl igen hur du skriver så jag tror inte du är ny i tråden...
    hahaha   Så grubblade jag med men ville inte fråga --- tog ett par inlägg innan poletten trillade ner

Everlonn --- Underbara bilder på familjen {#lang_emotions_heart} *här oxå*

• Mamma Kråkan
    Flock skrev 2009-11-02 13:57:24 följande:
    Hmm, men vem är du?? Känner så väl igen hur du skriver så jag tror inte du är ny i tråden...
    hej gumman det är ju jag juliaoch nelly
  • Smultronhjärta

Hej tjejer!

Idag har jag varit på Gekås igen

Incommunicado skrev 2009-11-02 13:44:05 följande:
    jättefint! gillar också bilden där han kastar lillsyran! Mortillsju: söta barn i molojackor - det är inte bara vi som fått starta med vinterkläderna då. Såg Max i BT Smultron, har ni fortfarande höst? S¨åg att du fåt tag på en holdenjacka, de ör så fina,hoppas roligare färger än i år kommer nästa år... Liljan - Katvignostalgi, sååå fint! Tjolla-  underbar han är i den molotröjan, den är kanonfin!
    Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender
    Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Flock
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-02 14:03:01 följande:
    hahaha   Så grubblade jag med men ville inte fråga --- tog ett par inlägg innan poletten trillade ner Everlonn --- Underbara bilder på familjen  *här oxå*  
    Jag måste fråga    Jag är inte så duktig på att lista ut vem som är vem.. Har STORA problem på facebook..
  • Flock
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 14:04:38 följande:
    hej gumman det är ju jag juliaoch nelly
    TACK!!! *VINKAR*
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:05:34 följande:
    Hej tjejer! Idag har jag varit på Gekås igen Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
    Såg att programmet börjar idag.. Är du med i något avsnitt???
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:05:34 följande:
    Hej tjejer!Idag har jag varit på Gekås igen Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
    Jag är lite avis på dig som bor så nära {#lang_emotions_wink} hittade du något kul?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15