Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-11-11 10:44:30 följande:
    Ja, Ella hade nog en 74:a, 80 hade nog varit perfekt till våra tjejer i somras
    Ja det hade det nog.
    Jag har sparat våra 86or till nästa sommar. Utom just flower. Den var inget för oss.
    Köpte handihand i 92 nu på salgen. Får se hur stor den blir...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 10:45:42 följande:
    Tack. Kramar är alltid mysiga att få Försöker bara fokusera nu på att det är nog bara ca.2 månader kvar av detta helvete sen har jag min belöning O Felipe som vill köra på en 3e på en gång...jaha...lätt för honom att säga!
    Det är nog bra att tänka så.
    Ja lätt för honom som slipper må dåligt. Fast det är ju inget som säger att du mår lika dåligt nästa gång. Jag har mått väldigt olika. Hade Anjelins graviditet varit först är det tveksamt om vi haft mer än ett barn.
  • lillronya
    Plummy skrev 2009-11-11 10:47:45 följande:
    Lillronya o Busbellan-Är de så stora! Oj!Nu blev jag ju sugen på en sån! Varför är jag alltid så sen att komma på saker ..haha! Nu finns det väl inte en endaste en nånstans
    Du får hålla utkik på Tredera. Det är nog enda chansen.
    De såldes väl bara på salgen förresten?
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-11-11 10:53:03 följande:
    Du får hålla utkik på Tredera. Det är nog enda chansen.De såldes väl bara på salgen förresten?
    Pratar för mej själv här visst och stavar som en kratta.
    Tradera menade jag...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-11-11 10:53:25 följande:
    Ja, jag köpte med handihand i 92 86:orna är sprade här med till nästa sommar. Koppar, regnbåge och så har vi älgarna i 80, men den är nog för iten nästa sommar.Kopparna är enorma, det skiljer 5 cm i ängd på den och regnbågen i samma storlek
    Vi har dalmatiner, koppar och regnbåge sparade. Fast regnbågen använder vi nu med tillsammans med me&is turkosa velourleggings. Så fint!
    Konstigt att det skiljer så. Våra är ungefär lika stora.
  • lillronya
    Plummy skrev 2009-11-11 10:54:41 följande:
    Jaså? Fanns de aldrig i butik?
    Nä jag tror inte det. Blir tveksam nu, men nä de fanns nog bara på salgen.
  • lillronya
    Therese1981 skrev 2009-11-11 11:10:33 följande:
    jag ångrar så att jag inte köpte hand i hand 86. Hoppas den finns i maj.
    Jag hittade ingen sån i 86, det ville jag haft. Så himla fin! Så det fick bli en 92 att växa i.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 11:16:41 följande:
    Jo jag tror nog jag tvättar  44-50 i förhand o väntar med resten. Maias tvättade jag de första månaderna, men sen blev det aldrig av o hon reagerade aldrig heller, och har aldrig gjort det alls. Tror hon har väldigt bra hy. Jag däremot reagerar mot nya kläder ibland, men mer ofta reagerar jag mot tvättmedlet om det är parfym i.Frågade min syster o blev nästan bannad för att jag inte tvättar Maias kläder innan hon använder dom...men så får man ju faktiskt lägga lite skillnad på ett Öko-texmärkt märkesplagg o en vanlig tröja från H&M...det är ju liksom inte meningen att du ska behöva tvätta Katvig, Ida.T, Me&I m.m innan användning...man ska ju kunna lita på att de är giftfria.
    Jag har inte tvättat några av barnens kläder innan användning.
    Tycker ju lite av nöjet är att kläderna ska vara så där nya och fina första gången man använder de. Sen mattas de ju av lite, åtminstonde vissa.
  • lillronya
    Willhellmina skrev 2009-11-11 11:17:46 följande:
    Tittar i en snabbis mellan lektionerna. Har haft prov med mina sexor och ALLA klarade av att nå målen för kapitlet! Nu får jag bjuda på fika! Jippi!!
    Å vad roligt!!!
    Är det sexor du har? Önskar att du hade 6B på kungsskolan istället!
  • lillronya
    Willhellmina skrev 2009-11-11 11:23:46 följande:
    Hmmm nu kan jag inte citera.... jäkla fl! LillRonya: Jag har 6-9 i ma/no. Mina sexor är lite av sorgbarn, i är inpulade i en 67 och det är så lätt att göra 7:or av dem allihopa. Är det kris på lärarfronen? ELler bara krig?
    Nä sexor är inte höstadiebarn tycker jag. Men det är väl bara att gilla läget.
    Nejdå varken kris eller krig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15