Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

fabler skrev 2009-11-11 11:40:43 följande:
    Jag måste bara fråga om de e suuuper rea på salgen ni varit eftersom ni alla shoppat sååå mycket. Jag har själv aldrig varit på en salg men blir ju rätt sugen när man ser alla era inköp. Men då krävs de att de verkligen är fyndpris för att jag skulle åka annar lär jag inte tycka de e värt det. Om ni inte vill skriva ut här så inboxa mig gärna.
    Ja det är bra priser.
    Här finns en massa bra info
    http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-11-11 11:43:22 följande:
    När Alva och Dante var små, så tvättade jag alltid kläderna. Men det gör jag inte längre. Fast jag vet att jag borde. Iallfall de som inte är ekologiska.Det är så mycket skit i kläderna att man borde tvätta dem. Det är farliga saker som absorberas upp av huden och som inte behöver ge sån kraftig reaktion på en gång, som tex eksaem eller utslag. Men det finns mer långsiktiga biverkningar som definitivt inte är bra för någon, stor som liten. Även om det är värre för en liten kropp som växer att usättas för olika gifter såklart.Här finns lite att läsa för den som orkar och vill: www.naturskyddsforeningen.se/gron-guide/kopa/.../
    Ja man vet ju att man borde, men här blir det aldrig så...
  • lillronya
    Mosen08 skrev 2009-11-11 12:00:40 följande:
    Vilken strl har Anjelin i sina mololeggings?
    Hon har 92 eller 98. I de med stjärnor har 98, om det var de du tänkte på
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 13:00:54 följande:
    Jag vågar inte räkna Maias leggings längre
    Farligt många?
  • lillronya
    Tasha78 skrev 2009-11-11 13:12:26 följande:
    vilken storlek börjar leggings i är det 92
    Ja de börjar på 92.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 13:14:16 följande:
    ja jag behöver nog inte tvätta på flera månader egentligen Som det är nu är det fortfarande leggings+klänning som används mest. Även under overallen, blir för bysligt med byxor o Maia tycker inte om det.
    Vad bra!
    Det är det som används mest här med. Väldigt smidigt och bra.
    Fast vi har inte så många mololeggings. Däremot samlar jag på me&is velourleggings. De är så himla bra tycker jag.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 13:18:41 följande:
    Just nu används Kameleonts och Me&is velourleggings väldigt flitigt, eller så har hon strumpbyxor+mololeggings. Bara mololeggings känns lite tunt.
    Har kameleont också velourleggings?? Det har jag missat.
    Strumpbyxor under leggingsen var ju smart. Det hade vi nog förra vintern, men det hade jag glömt.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 13:20:03 följande:
    Nähä nu ska jag iväg till Mvc. Vi hörs senare
    Lycka till!
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 13:49:37 följande:
    hejhej<!!uhh har sån ångest..... MÅSTE rensa max garderob å plocka ut alla 80 =( iaf långarmade typ tröjor å bodysuits =(... allt finnt han haft har ju varit i just 80 =(...fick ute en body.. sen satte ja mej här =(...vill ju inte .. tycker han ska ha dem mer.. men det ser ju lite roligt t med förkorta armar..igår tryckte ja ju på han en 74 katvig body..........jobbigt när man favvorisrer så.....hur gör ni? egentligen vill ja vella lägga lite på T å int eerbjuda svägerskan som har en pojk som är 5 mån yngre än max det.... hon köper ju inte så dyra kläder till sina.hur har ni gjort har ni låtti vänner/släkt ärva ?
    Jag erbjuder de i min närhet att köpa kläderna för ungefär det jag hade fått på tradera. Vill de inte göra det så säljer jag det på T.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:00:45 följande:
    mmm.. kan säga att det e fler som tycker ja e knasig med som lägger så mkt pengar på maxen =P...de tycker han har för mkt ..förstår ite var t det har kommit ifrån.jo som sagr egentligen vill jag lägga ut på T har iaf 2-3 suits som ja inte vill spara till kommande bebis. =S ja det e så svårt... jo det hade man ju kunnat göra men känns lite sådär när jag fick kläder av henne innan max föddes.. iof var det inte mkt eftersom det är en tjej de fått först...=S å som sagt inga märkes kläder alls då... ååhhh måste det va så svårt..
    Jag ger bort det som inte är märkes.
    Ibland får man ju inte sålt allt på T och är det nåt som gått ett par gånger som osålt där så hänger det med i skänkapåsen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15